Ford сьогодні представив оновлені кросовери Ford Puma 2024 і Puma ST 2024. З хороших новин – з’явилася вдосконалена медіасистема Sync 4, з поганих новин – Ford Puma втратив 1,5-літровий мотор. І це, звичайно, позначилося на потужності.
Якщо точніше, Ford Puma 2024 втратив 1,5-літровий турбодизель. Версія ST втратила 197-сильний 1,5-літровий турбований бензиновий мотор і механічну коробку передач – ці агрегати замінили на 1,0-літровий 168-сильний бензиновий мотор, що працює у зв’язці з 7-ступінчастим «роботом». Ford Puma ST 2024 – це “м’який” гібрид (є 48-вольтовий стартер-генератор), кросовер розганяється до 100 км/год за 7,4 с – на 0,7 с повільніше, ніж версія 2023 з 1,5-літровим двигуном. Загалом, Puma ST вже не ST.
У звичайної версії Puma – той самий літровий бензиновий мотор, але вже менш форсований – він видає 123 к.с. і поєднується або з 6-ступінчастою механічною коробкою передач або з 7-ступінчастим «роботом». Розгін до 100 км/год відповідно 9,8 або 9,6 с.
Зовні субкомпактний кросовер змінився не сильно – з’явилися нові грати радіатора і нові матричні фари. Покупці можуть вибирати із шести кольорів, колісні диски – розмірністю від 17 до 19 дюймів.
Головне нововведення в оснащенні – відносно нова медіасистема Sync 4. До складу цифрової панелі приладів увійшов екран з діагоналлю 12,8 дюйма, а інформаційно-розважальна система задовольняється 12-дюймовим дисплеєм.
Раніше компанія Ford офіційно представила оновлений позашляховик Explorer.