У США розгніваний клієнт влаштував справжній “автомобільний погром” в автосалоні Mazda. Причиною конфлікту став несправний вживаний Subaru Outback, який чоловік придбав у цьому салоні.
Несправний Subaru і відмова в поверненні грошей
Житель містечка Санді (штат Юта) купив у дилера Mazda вживаний Subaru Outback третього покоління. Невдовзі після покупки в автомобілі виявлено несправності. Покупець звернувся до автосалону з вимогою повернути гроші, але йому відмовили, посилаючись на відсутність гарантії на вживані авто.
Погрози і дії
Розгніваний клієнт пригрозив працівникам автосалону, що заїде на своєму Subaru прямо в шоурум. І він стримав своє слово. Розлючений американець розігнався і протаранив скляні двері автосалону, влетівши всередину на своєму Subaru Outback.
Наслідки інциденту
На щастя, в результаті інциденту ніхто не постраждав. На місце прибула поліція, і порушника було затримано. Йому висунуто звинувачення в хуліганстві, пошкодженні майна та небезпечній поведінці.
Ця історія – нагадування про те, як важливо контролювати свої емоції і вирішувати конфлікти цивілізованим шляхом. Навіть якщо ви вважаєте, що вас образили або обдурили, не варто вдаватися до насильства чи руйнування майна. Це може призвести до серйозних наслідків, включаючи кримінальну відповідальність.
Не пропустіть: Перепливати більше не доведеться. Кабмін схвалив будівництво мосту через Тису