Інститут споживчих експертиз провів дослідження якості дизельного пального на українських АЗС. Результати виявилися невтішними: близько третини дизеля не відповідає вимогам морозостійкості і може замерзнути в баку автомобіля вже при невеликих морозах. Про це повідомляє Твоя Машина.
Не всі мережі пройшли тест
Згідно з ДСТУ, “зимовий” дизель повинен витримувати температуру до -20°C. Проте, дослідження показало, що пальне деяких мереж АЗС замерзає вже при вищих температурах. Серед них:
- SHELL
- БРСМ-нафта
- MAN GO
- MARKET
- ФАКТОР
Лідери якості
Водночас пальне інших мереж АЗС продемонструвало хороші показники морозостійкості, перевершивши вимоги ДСТУ. Це мережі:
- PARALLEL
- PRIME
- ZOG
- ОККО
- WOG
- VOSTOKGAZ
- SVR
- AMIC
- KLO
- SOCAR
- Укрнафта
Чим небезпечне замерзання дизеля?
Замерзання дизельного пального в баку може призвести до серйозних проблем:
- Утруднений запуск двигуна. Замерзле пальне не надходить до двигуна.
- Пошкодження паливного фільтра. Кристали парафіну можуть засмітити паливний фільтр.
- Пошкодження паливного насоса. Паливний насос може вийти з ладу через підвищене навантаження.
Рекомендації для водіїв
Щоб уникнути проблем із замерзанням дизельного пального, заправляйтеся на перевірених АЗС, якість пального яких підтверджена дослідженнями. Взимку також рекомендується використовувати антигелеві добавки, які знижують температуру замерзання пального. Якщо є можливість, зберігайте автомобіль в теплому місці (гаражі або на критій стоянці), щоб запобігти замерзанню пального в баку.
Дослідження Інституту споживчих експертиз показало, що не все дизельне пальне на українських АЗС відповідає вимогам морозостійкості. Водіям варто бути уважними при виборі АЗС і вживати заходів для запобігання замерзанню пального в баку.
Цікаво знати: Чому взимку дизельне авто перетворюється на “морозильник на колесах”