Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Компанії»Xiaomi знадобилося всього 229 днів, щоб продати 200 тисяч автомобілів
    Компанії

    Xiaomi знадобилося всього 229 днів, щоб продати 200 тисяч автомобілів

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко22 Березня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link

    Xiaomi EV — автомобільний підрозділ технологічного гіганта Xiaomi — повідомив про досягнення чергової важливої віхи: 200-тисячного електрокара, поставленого клієнтам. Ця цифра стала ще більш показовою на тлі того, що перші 100 000 авто були доставлені за 229 днів, а наступні 100 000 — лише за 119, пише Автопілот.

    Ювілейний електромобіль SU7 із унікальним кольором кузовом отримала молода пара. Цей колір став доступним з 31 грудня 2024 року як лімітована версія до 15-річчя Xiaomi.

    Флагманська модель SU7, офіційно представлена 28 березня 2024 року, позиціонується як конкурент Tesla Model 3. Вона доступна у трьох версіях: Standard, Pro та Max із початковими цінами від 215 900 юанів (приблизно $29 840). Відвантаження стандартної та топової версії розпочалося ще в квітні минулого року, а SU7 Pro — з травня.

    27 лютого 2025 року компанія презентувала ще одну модифікацію — SU7 Ultra. Цей електроседан з максимальною потужністю 1 548 кінських сил стартує від 529 900 юанів. Доставки Ultra-версії стартували 2 березня.

    За даними Xiaomi EV, протягом 2024 року на SU7 було оформлено понад 248 000 підтверджених замовлень. Станом на 1 березня 2025 року кількість поставлених авто перевищила 180 000 одиниць, причому п’ятий місяць поспіль щомісячні доставки перевищують 20 000 авто.

    Модель SU7 вже рік на ринку, однак попит на неї не лише не зменшився — він зріс. Наразі китайським клієнтам доводиться чекати свою машину понад 30 тижнів, що навіть довше, ніж у період старту продажів. Така стабільна зацікавленість — рідкість для ринку електромобілів у Китаї, де конкуренція надзвичайно висока.

    Xiaomi впевнено закріплюється в автомобільному сегменті, підтверджуючи свої амбіції перетворитися не лише на виробника смартфонів, а й на серйозного гравця в індустрії електротранспорту.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    Xiaomi EV

    Читайте також

    Ram планує вийти у сегмент пасажирських венів

    27 Червня, 2025

    Популярний європейський виробник обігнав Tesla у продажах

    26 Червня, 2025

    Що станеться, якщо залишити чайові роботаксі Tesla

    25 Червня, 2025

    НОВЕ

    Експерти назвали найнадійніші вживані авто до $15 тисяч

    27 Червня, 2025

    Новий BMW X7 2028 зʼявився на випробуваннях

    27 Червня, 2025

    Ram планує вийти у сегмент пасажирських венів

    27 Червня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.