Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Поради водіям»Автоексперти розповіли, чи варто перефарбовувати кузов через сколи
    Поради водіям

    Автоексперти розповіли, чи варто перефарбовувати кузов через сколи

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко6 Квітня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link

    Скол, подряпина, потертість — знайомі проблеми для будь-якого авто. І перша думка, що виникає у багатьох водіїв: «Перефарбую — буде як нове». Але це не завжди правильне рішення, пише Автопілот.

    Повне перефарбування — це не лише дорого, але й часозатратно. Навіть якщо пошкоджено лише крило, якісна фарбування вимагає повного розбору елемента, зачищення до металу, нанесення ґрунту, базової фарби, лаку, сушіння у камері, полірування і зворотного збирання. Ціна за одну деталь може досягати десятків тисяч гривень, і навіть після ідеального виконання залишається ризик, що відтінок фарби не буде ідентичним — особливо якщо авто не нове і фарба вже вицвіла.

    Сучасне лакофарбове покриття багатошарове. Якщо пошкоджено лише верхній лак — ситуацію можна виправити поліруванням. Якщо є скол до базового шару, варто скористатися підфарбовуванням — спеціальним олівцем чи пензликом у колір авто. Це дозволяє локально усунути дефект і не порушити заводську структуру покриття.

    Кожне втручання в оригінальне ЛФП знижує його міцність і збільшує ймовірність подальших відшарувань або корозії. А ще варто пам’ятати: перефарбована деталь легко визначається товщиноміром, і під час продажу авто одразу виникають запитання: чому фарбували, що приховували, чи була аварія? І це може знизити ціну машини.

    Натомість є практичніші рішення. Підфарбування точковими засобами захистить метал і зменшить візуальні дефекти. Захисні покриття на кшталт воску, кераміки чи кварцу допомагають зміцнити ЛФП та маскують дрібні подряпини. Регулярне миття й полірування повертають кузову блиск і оновлений вигляд. А для зон підвищеного ризику варто подумати про захисну плівку.

    Тож не поспішайте братися за фарбу — інколи менш помітне, але грамотне рішення набагато ефективніше для довготривалої вартості вашого авто.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    лакофарбове покриття ЛФП перефарбування

    Читайте також

    Чому в спеку не можна заливати бак “до повного”

    31 Травня, 2025

    Про що свідчить поява цукрового хімічного запаху під час запуску автомобіля

    31 Травня, 2025

    Автомобіль не заведеться: який індикатор на приладовій панелі попереджає про серйозну поломку

    31 Травня, 2025

    НОВЕ

    Чому в спеку не можна заливати бак “до повного”

    31 Травня, 2025

    Про що свідчить поява цукрового хімічного запаху під час запуску автомобіля

    31 Травня, 2025

    Volkswagen оновив свій бестселер, і це зовсім не автомобіль

    31 Травня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.