Відомий автомеханік Скотті Кілмер поділився порадою, яка, за його словами, може бути невигідною для деяких автомайстерень, але надзвичайно корисною для водіїв в Україні та світі. За його спостереженнями, причиною багатьох неочевидних проблем з роботою бензинових та дизельних автомобілів, аж до повної зупинки, може бути напрочуд проста річ – нещільно закріплений акумулятор, зокрема його клеми, інформує Автопілот.
Часто, стикаючись із тим, що автомобіль починає “глючити” – погано працює на холостому ходу, смикається або навіть глухне під час руху – водії одразу звертаються до сервісу. Там може проводитися дорога діагностика, виставлятися значні рахунки, при цьому індикатор “Check Engine” може навіть не світитися, а комп’ютерна діагностика не показуватиме явних помилок. Саме в таких випадках, за словами Скотті Кілмера, варто перевірити стан клем акумулятора.
Механік наводить приклад: автомобіль працював нестабільно, іноді глохнув, але діагностика нічого не виявляла. Просте торкання до негативної клеми показало, що вона хитається. Нещільне з’єднання створювало перешкоди в електричній системі автомобіля, що й викликало всі ці симптоми без появи кодів несправностей. Рішення виявилося елементарним – достатньо було щільно затягнути клему. Після цього автомобіль завівся і почав працювати бездоганно.

Ця проста дія, яку може виконати будь-який водій, відкривши капот, може заощадити значні кошти. У той час, як діагностичні послуги на СТО можуть коштувати від кількох сотень до понад тисячі гривень, просте затягування клеми коштує нуль. Саме тому Скотті Кілмер назвав це секретом, який майстерні нібито “не хочуть”, щоб знали клієнти.
Багато водіїв, які бачили його поради на YouTube, підтверджують ефективність цього простого кроку. Люди розповідають, як їхні автомобілі раптово переставали заводитися або працювали з перебоями, і проблема вирішувалася простим підтягуванням або очищенням клем акумулятора. Це допомогло багатьом уникнути дороговартісного ремонту чи непотрібної заміни деталей. Тож, якщо ваш автомобіль почав поводитись незвично, але без явних ознак несправності на приладовій панелі, можливо, варто почати з перевірки надійності з’єднання клем акумулятора – це може бути найдешевшим і найшвидшим рішенням проблеми.
Не пропустіть: Спричиняє опіки: водіям назвали деталь автомобіля, якої не можна торкатися у спекотний день