Компанія Mercedes-Benz почала використовувати рентген під час краш-тестів. Завдяки лінійному прискорювачу, розробленому з підтримкою німецького Інституту динаміки швидкоплинних процесів, можна зробити до сотні знімків під час імітації удару. Ці знімки дозволяють інженерам вивчати процеси всередині манекена та силової структури кузова.
Mercedes-Benz вже давно відомий своїми інноваціями в галузі безпеки, проводячи до 900 краш-тестів щороку. Застосування рентгенівської зйомки відкриває нові можливості для аналізу впливу зіткнень на силову структуру автомобілів і манекенів.
Технологія рентгенівського випромінювання була випробувана на бічному краш-тесті седана C-Class, дозволяючи глибше зрозуміти взаємодію матеріалів під час зіткнень. При цьому використання рентгену не впливає на роботу електроніки, що вимірює і записує дані під час тестів.
З метою забезпечення безпеки під час проведення краш-тестів з рентгенівською зйомкою, Mercedes-Benz вжив заходів щодо захисту від радіації, включаючи будівництво додаткових бетонних стін та встановлення спеціальних дверей у тестовому приміщенні.