Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Автомобілі»Представлений найменший у світі автомобіль (ФОТО)
    Автомобілі

    Представлений найменший у світі автомобіль (ФОТО)

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко3 Червня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link

    У той час як гіганти на кшталт Toyota, Honda чи Nissan зволікають із переходом на електромобілі, невеликий стартап KG Motors зробив справжній прорив. Їхній надкомпактний mibot коштує всього $7,000 — це вдвічі дешевше, ніж нинішній бестселер Nissan Sakura, і вже привертає до себе увагу, пише Автопілот.

    Це одномісний електромобіль довжиною лише 2,49 метра, фактично розміром із гольфкар. Його максимальна швидкість — 60 км/год, запас ходу — до 100 км. Хоч ці показники скромні у порівнянні з іншими електрокарами, mibot створений саме для вузьких і тісних вулиць японських міст, де великі машини часто просто незручні.

    Генеральний директор Казунарі Кусунокі розповідає: «Все почалося з того, що я бачив, як величезні автомобілі ледве проїжджають вулицями Токіо». Ідея простого, дешевого, мобільного рішення для міста швидко знайшла відгук. За перший місяць після відкриття передзамовлень у 2024 році стартап зібрав понад 1,000 заявок, а станом на травень 2025 — 2,250 замовлень.

    Міні-електромобіль KG Motors «mibot» (Джерело: KG Motors)
    Міні-електромобіль KG Motors «mibot» (Джерело: KG Motors)

    Для порівняння, Toyota продала в Японії лише приблизно 2,000 електромобілів за весь 2024 рік.

    Попри те, що багато ЗМІ називають mibot “kei car”, він не належить до цього класу. Це — мопед-мінікар, і це має серйозні наслідки:

    • він розрахований лише на одного пасажира;
    • не може рухатись дорогами з обмеженням для двигунів менш як 125 куб. см;
    • вимагає повноцінного водійського посвідчення;
    • максимальна швидкість — 60 км/год;
    • не можна використовувати на трасах або шосе.

    Тобто це не повноцінний автомобіль, а засіб пересування на кшталт електроскутера із дахом.

    Більшість замовлень — від компаній, які використовують такі машини для прокату туристам або доставки (як 7-Eleven в Японії). У приватному користуванні подібні моделі майже не зустрічаються, хоча й дають людям без доступу до великих авто можливість пересуватись комфортніше.

    Першу партію з 300 машин планують доставити до березня 2026 року. Ще 3,000 машин — на експорт. Стартап очікує, що перша партія буде збитковою, але прибуток очікують із другої. Ціль — 10,000 електрокарів щороку.

    View this post on Instagram

    A post shared by mibot【KGモーターズ】 (@mibot_kg)

    Паралельно китайська BYD готується вийти на японський ринок з доступною електричною kei car приблизно за $17,000. Її вже називають «загрозою» для місцевих брендів.

    Електрокар mibot — це не революція, а скоріше сигнал до пробудження для японської автоіндустрії. За $7,000 він не конкурує напряму з традиційними авто, але демонструє попит на недорогі, міські рішення. Можливо, саме такі проєкти змусять Toyota, Honda й Nissan активніше рухатись у бік електричного майбутнього.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    KG Motors mibot

    Читайте також

    Одна зірка з п’яти: популярний автомобіль провалив краш-тест NCAP

    7 Червня, 2025

    Рідкісні гості на СТО: ці 4 автомобілі майже не ламаються

    6 Червня, 2025

    8 видатних концепт-карів Lamborghini (ФОТО)

    6 Червня, 2025

    НОВЕ

    Одна зірка з п’яти: популярний автомобіль провалив краш-тест NCAP

    7 Червня, 2025

    Стало відомо, скільки українців складають іспит на водійські права з першого разу

    7 Червня, 2025

    Водіям в Україні нагадали, за які автомобілі потрібно сплатити податок у 2025 році

    7 Червня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.