На автомобільних дорогах помітили сильно закамуфльований прототип оновленого BMW X7, що стало першим візуальним підтвердженням активної фази випробувань цього розкішного позашляховика. Цей факт з’явився лише через кілька тижнів після того, як компанія BMW підтвердила випуск другого покоління своєї найбільшої моделі X-серії. Помічений прототип має функціональні вихлопні труби, що свідчить про збереження двигуна внутрішнього згоряння в лінійці силових агрегатів, хоча вже підтверджені плани щодо появи й повністю електричної версії, розповідає Автопілот.

Цей тестовий зразок, схоже, використовує ті ж ключові структурні елементи, як, наприклад, задня стійка кузова, що й поточний X7, який дебютував у 2019 році. Це вказує на те, що майбутній X7 буде скоріше глибоким оновленням існуючої моделі, а не повністю новою розробкою “з нуля”. В його основі лежатиме оновлена версія кластерної архітектури (CLAR), яка вже використовується для актуального X7, а також для седанів 7 серії та електричного i7.

Незважаючи на щільний камуфляж, помітно, що прототип зберігає характерний розділений дизайн фар, притаманний поточній версії X7. Однак, передня частина автомобіля демонструє глянцево-чорну панель, яка стане фірмовою рисою майбутніх моделей бренду з архітектурою Neue Klasse. До них належать вже анонсовані 3 серія, X3 та 5 серія, що вказує на уніфікацію дизайнерських рішень у всій оновленій лінійці BMW.

Компанія BMW наразі не називає точної дати виходу нового X7, але документи, які раніше були розіслані дилерам у США, свідчать, що його запуск може відбутися у 2027 році, приблизно через рік після появи нового X5. Керівник відділу досліджень і розробок BMW Франк Вебер, коментуючи стратегію компанії в інтерв’ю Autocar, зазначив: “Ми перебуваємо на етапі, коли потрібна гнучкість. Ми повинні відмовитися від того, як ми сприймали платформи досі. Зростає усвідомлення того, що мистецтво володіння різноманітністю у вашому портфоліо полягає в тому, як ви використовуєте та об’єднуєте в мережу основні компоненти – двигуни, електродвигуни, акумуляторні елементи, бортові комп’ютери, блоки керування, функції додатків та оновлення програмного забезпечення. Це не стільки сама структура платформи, скільки окремі компоненти та те, як ви їх використовуєте”.

Новий X7 стане лише одним з елементів повністю оновленої лінійки BMW. Починаючи з запуску нового iX3 на цьогорічному Мюнхенському автосалоні, BMW планує замінити або суттєво оновити кожну модель у своєму портфоліо, впроваджуючи нову мову дизайну та технології Neue Klasse. Адріан ван Хойдонк, керівник відділу дизайну BMW Group, розповів Autocar: “Ми подбаємо про те, щоб мова форм, яку ми розробляємо зараз – і починаючи цього року на IAA [мюнхенському автосалоні] з першим з автомобілів Neue Klasse – була впроваджена на весь продуктовий портфель, не залишаючи поза увагою жодного автомобіля. Звичайно, це було б недобре ні для нас, ні для наших клієнтів, якби з’явився новий тип BMW та “класичний” тип BMW. Ми збираємося змінити зовнішній вигляд та відчуття бренду BMW”.
Проте, залишається незрозумілим, яка доля чекає на 4-ту та 8-му серії в майбутній стратегії оновлення модельного ряду BMW.
Раніше Автопілот повідомляв що BMW навчила машини самостійно вмикати поворотники.