Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Поради водіям»Що потрібно зробити з автомобілем після 100 тисяч пробігу, щоб він служив вічно
    Поради водіям

    Що потрібно зробити з автомобілем після 100 тисяч пробігу, щоб він служив вічно

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко30 Червня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link
    Фото: Leiada Krözjhen

    Пробіг у 100 тисяч кілометрів для багатьох водіїв є психологічною відміткою, після якої автомобіль нібито починає «сипатися». Проте насправді це лише важливий рубіж, що вимагає планового та ретельного технічного огляду. В умовах, коли українці все частіше обирають вживані авто, знання ключових аспектів обслуговування дозволяє не лише уникнути несподіваних поломок, але й суттєво подовжити життя залізного коня, інформує Автопілот з посиланням на SUV News.

    Перше і найважливіше — газорозподільний механізм (ГРМ). Його обрив може призвести до фатального пошкодження двигуна, ремонт якого обійдеться у тисячі доларів. Більшість виробників рекомендують міняти ремінь ГРМ кожні 80–120 тисяч кілометрів. Навіть якщо у вашому авто встановлений ланцюг, який вважається більш довговічним, після 100 тисяч км його варто перевірити на розтягнення. Разом із ременем чи ланцюгом обов’язково змінюйте помпу та натяжні ролики, щоб забезпечити максимальну надійність вузла.

    Українські дороги є справжнім випробуванням для підвіски. Після 100 тисяч кілометрів амортизатори, втулки стабілізатора та кульові опори часто втрачають свою ефективність. Зношена підвіска — це не тільки дискомфорт під час руху, але й пряма загроза безпеці, а також причина прискореного зносу шин. Комплексна діагностика та заміна зношених елементів допоможуть повернути автомобілю керованість та вберегти від більш серйозних проблем.

    Серце автомобіля також потребує уваги. Для дизельних двигунів на цьому пробігу актуальною стає проблема забитого клапана EGR та сажового фільтра, що веде до втрати потужності. У бензинових агрегатах варто перевірити стан свічок та котушок запалювання. Не забувайте про систему охолодження: антифриз з часом втрачає свої властивості, що може спричинити корозію радіатора та перегрів двигуна. Своєчасна заміна охолоджувальної рідини — це недорога профілактика серйозних несправностей.

    Коробка передач — один з найдорожчих агрегатів в авто. Незалежно від її типу, після 100 тисяч км пробігу варто замінити трансмісійну оливу. Для механічних коробок це проста та доступна процедура. В автоматичних коробках та варіаторах стара олива може спричиняти ривки та поштовхи, що є передвісником дорогого ремонту. Регулярне обслуговування трансмісії може подовжити її ресурс до 300 тисяч кілометрів і більше.

    Корозія — головний ворог автомобільного кузова, особливо в умовах наших зим з великою кількістю реагентів на дорогах. Після 5–7 років експлуатації перші ознаки іржі можуть з’явитися на порогах, арках та зварних швах. Антикорозійна обробка днища та прихованих порожнин допоможе зберегти метал на довгі роки. Також огляньте лакофарбове покриття на предмет сколів та подряпин і вчасно їх усувайте.

    Сучасний автомобіль насичений електронікою, яка з часом може давати збої. Акумулятор рідко служить понад 4–6 років, і його знижена ємність після 100 тисяч км може стати причиною проблем із запуском двигуна, особливо взимку. Також варто перевірити роботу генератора та стартера. Профілактична діагностика електричних систем на СТО допоможе виявити потенційні проблеми з датчиками чи проводкою до того, як вони спричинять серйозну поломку.

    Таким чином, пробіг у 100 тисяч кілометрів — це не кінець, а чудова нагода провести комплексне обслуговування, яке забезпечить вашому авто довге та безпроблемне життя. Вчасна заміна ключових розхідників та увага до стану основних вузлів дозволить вам заощадити значні кошти на ремонтах і насолоджуватися надійною роботою вашого автомобіля ще багато років.

    Читайте також про секрети довговічності шин.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    антикорозійна обробка заміна ГРМ заміна оливи в АКПП обслуговування авто обслуговування підвіски сажовий фільтр

    Читайте також

    Чекати довго не прийшлося: у “Дію” додали корисну функцію для водіїв

    30 Червня, 2025

    Секрети довговічності шин: чому одним водіям вистачає на роки, а іншим – на сезон

    30 Червня, 2025

    Водіїв, які їздять на одному автомобілі 3-4 роки, закликали перевірити одну деталь

    30 Червня, 2025

    НОВЕ

    Новий Fiat Panda може побити рекорд Гіннеса як найвужчий автомобіль у світі (ФОТО)

    30 Червня, 2025

    Mercedes використовуватиме фальшиві перемикачі передач у суперкарах AMG

    30 Червня, 2025

    BMW відкликає десятки тисяч електрокарів

    30 Червня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.