Успіх ексклюзивних моделей BMW, як-от розпроданий за лічені дні 3.0 CSL вартістю 750 000 доларів, продемонстрував величезний попит на унікальні автомобілі для колекціонерів. Баварський автовиробник, натхненний ажіотажем навколо Concept Touring Coupe та тріумфом проєктів Skytop і Speedtop, схоже, готовий зробити наступний крок. Здається, BMW M планує використати цей імпульс для створення чогось абсолютно нового, інформує Автопілот з посиланням на Autoblog.
Наразі деталі майбутньої новинки тримаються в суворій таємниці, але відомо, що це буде «автомобіль мрії», призначений для справжніх поціновувачів. Схоже, баварці вирішили кувати залізо, поки воно гаряче, і задовольнити апетит найвимогливіших клієнтів, які прагнуть не просто швидкості, а й ексклюзивності.

Сильвія Нойбауер, віцепрезидентка з питань клієнтів, бренду та продажів у підрозділі M, підтвердила, що команда, яка займається дрібносерійним виробництвом, вже схвалила випуск лімітованої моделі. За її словами, які наводить профільне видання про нові розробки BMW, для BMW M зарезервовано спеціальний слот у виробничому плані. Нойбауер запевнила, що керівництво поділяє мрію та пристрасть до таких проєктів і веде активні дискусії з головним дизайнером BMW Group Адріаном ван Хойдонком.
Як і у випадку з великими кінопроєктами, створення інтриги є ключовою частиною стратегії. Перш ніж світ дізнається назву та деталі, компанія підігріває інтерес, змушуючи медіа та потенційних покупців обговорювати можливі варіанти. Такий підхід створює ажіотаж і спонукає колекціонерів заздалегідь записуватися в чергу за бажаним екземпляром, навіть не знаючи його остаточної форми.
Фанати марки, які мріяли про відродження легендарного суперкара M1, можуть бути розчаровані. У BMW чітко дали зрозуміти, що створення повноцінного конкурента для Audi R8 з унікальним шасі наразі не на часі. Компанія, незважаючи на свій статус, залишається бізнесом, побудованим на ефективності та економії на масштабі. Будь-який проєкт має бути фінансово життєздатним, а розробка унікальної платформи для суперкара — надзвичайно дорогий процес.
Це означає, що майбутній колекційний автомобіль майже напевно буде побудований на базі вже існуючої моделі BMW. Це єдиний спосіб втримати вартість у розумних межах, навіть якщо йдеться про преміальний сегмент. Сильвія Нойбауер натякнула, що вони постійно аналізують потенційні ринкові ніші та обговорюють з колегами з BMW AG, який серійний автомобіль можна було б перетворити на високопродуктивну модель.
Найбільш вірогідним сценарієм виглядає проєкт, пов’язаний із майбутнім заміщенням 8-ї серії. Ходять чутки, що BMW може об’єднати 4-ту та 8-му серії в єдину, відроджену 6-ту серію, подібно до того, як Mercedes об’єднав купе C- та E-класу в нову модель CLE. Як тільки фінансовий відділ ухвалить остаточне рішення щодо платформи, підрозділ M отримає основу для своєї роботи. Лише тоді ми почнемо дізнаватися конкретніші деталі. До того часу залишається лише здогадуватися, адже на сучасному ринку можливо все.