Компанія Ford ініціювала сервісну кампанію, що охоплює всього п’ять електричних пікапів F-150 Lightning 2025 модельного року, через потенційний витік гальмівної рідини. Проблема була викликана недозволеною процедурою ремонту на фінальному етапі збірки. Попри мізерну кількість відкликаних автомобілів, наслідки дефекту можуть бути вкрай серйозними, включаючи суттєве збільшення гальмівного шляху та підвищення ризику ДТП, інформує Автопілот з посиланням на Autoblog.
Згідно з документацією, поданою до Національного управління безпекою руху на трасах США (NHTSA), корінь несправності криється в некоректно відремонтованих гвинтах кронштейна шланга переднього гальма. Існує ймовірність, що ці гвинти з часом ослабнуть і відкрутяться. Це може призвести до контакту гальмівного шланга з колесом, його поступового перетирання і, як наслідок, витоку гальмівної рідини, що загрожує частковою або повною втратою ефективності гальмування.
Проблему було виявлено 1 квітня 2025 року, коли команда з позаконвеєрного ремонту Ford почала застосовувати несанкціонований метод для виправлення зірваної різьби в отворах для кріпильних гвинтів на деяких пікапах F-150 Lightning. Цей процес не відповідав внутрішнім стандартам довговічності Ford. Вже 5 травня компанія зупинила використання цієї процедури та розпочала внутрішнє розслідування. До середини місяця Ford ізолював усі потенційно несправні вантажівки, що ще перебували на території заводу, та розпочав повномасштабну перевірку.
В ході розслідування з’ясувалося, що п’ять автомобілів з дефектом уже були відправлені дилерам у США до моменту ідентифікації проблеми. Ці пікапи були виготовлені не в послідовному порядку за VIN-кодами, тому власникам необхідно буде зв’язатися з представництвом Ford або місцевим дилером для перевірки, чи підпадає їхній автомобіль під відклик. Ford зазначає, що водії можуть помітити збільшений хід педалі гальма та знижену інтенсивність уповільнення. У разі значного витоку рідини на панелі приладів загориться червоний попереджувальний індикатор несправності гальмівної системи.
На щастя, автовиробник повідомляє, що йому невідомо про будь-які аварії, травми чи гарантійні звернення, пов’язані з цією несправністю. Власників сповістять офіційними листами, починаючи з 14 липня, а ремонт буде виконано безкоштовно. Дилерські центри проведуть інспекцію кронштейнів обох передніх гальмівних шлангів і замінять існуючі гвинти на нові самонарізні гвинти (номер деталі W505286-S439) відповідно до останніх технічних інструкцій. Хоча масштаб цієї кампанії незначний, оперативне розслідування та прозорість Ford підкреслюють, як навіть мінімальні відхилення у виробництві можуть спричинити серйозні загрози безпеці та вимагають негайної реакції для збереження довіри до флагманського електромобіля.