Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Автомобілі»Франкенштейн від Ferrari: унікальний прототип LaFerrari йде з молотка
    Автомобілі

    Франкенштейн від Ferrari: унікальний прототип LaFerrari йде з молотка

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко9 Серпня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link
    Джерело: Autoblog

    Перш ніж блискучий новий автомобіль потрапить до дилерських центрів, на подіум автосалону чи на онлайн-презентацію, минають роки досліджень, розробок та інженерної магії. Хоча значна частина роботи виконується за допомогою передового програмного забезпечення, ніщо не може замінити реальні випробування. Для збору даних, які інженери можуть аналізувати та вдосконалювати, прототипи виводять на справжні дороги та гоночні треки, інформує Автопілот з посиланням на Autoblog.

    Такі випробування пов’язані з ризиком витоку інформації. У нашу епоху смартфонів та соціальних мереж зберегти секретність практично неможливо, незалежно від того, наскільки дивним камуфляжем вкритий тестовий автомобіль. Виробники вдаються до найрізноманітніших хитрощів, щоб приховати свої розробки. Інженери General Motors, наприклад, розрізали австралійський пікап Holden, щоб створити тестову платформу для середньомоторного Corvette C8. Jaguar використовував вантажний фургон Ford Transit для розробки суперкара XJ220, а Rolls-Royce «схрестив» седан Phantom для створення свого першого позашляховика Cullinan.

    Ferrari, легендарний італійський виробник спорткарів, також має багату історію використання так званих «мулів» — тестових прототипів, замаскованих під серійні моделі. Під час розробки гіперкара Enzo інженери подовжили кузов моделі 348, щоб розмістити в ньому потужний двигун V12, що походив із Формули-1. Зовсім недавно з’явилися знімки тестового прототипу, який використовував кузов Maserati Levante для приховування електричної силової установки майбутнього електромобіля Ferrari.

    Саме таким «мулом» є цей незвичайний, майже гротескний Ferrari 458, що незабаром буде виставлений на аукціоні RM Sotheby’s у Монтереї. Цей автомобіль відіграв ключову роль у розробці одного з найвидатніших гіперкарів сучасності — LaFerrari. Згідно з даними аукціонного дому, цей тестовий прототип на базі 458 бачили на випробуваннях на трасі Фьорано та на дорогах навколо заводу з травня 2011 по грудень 2012 року.

    Всередині компанії цей матово-чорний монстр був відомий як Prototype M4 або F150 Muletto M4. Замість стандартного для 458 атмосферного 4,5-літрового V8, під його капотом ховається значно потужніший агрегат. Алюмінієве шасі було суттєво модифіковане, щоб вмістити першу версію гібридного двигуна F140 V12 від LaFerrari, який у своїй серійній формі розвивав 949 кінських сил. Це був справжній інженерний подвиг, що вимагав повної перебудови задньої частини автомобіля.

    Зовнішній вигляд прототипа чітко свідчить про його суто утилітарне призначення. Плавні лінії кузова Pininfarina були спотворені функціональними елементами. Інженери з Фьорано, немов сучасні доктори Франкенштейни, додали бічні люки для полегшення доступу до двигуна, численні додаткові повітрозабірники, включаючи гігантський отвір спереду з наліпкою Pirelli, та вивели назовні надмірно довгі вихлопні труби. Все це було зроблено виключно для збору даних.

    Попри кардинальні зміни в екстер’єрі та технічній частині, інтер’єр залишився переважно недоторканим. Салон зберіг стандартні перемикачі, чорні шкіряні сидіння та бежеві килимки від базової моделі 458. Однак, є безпомилкові ознаки того, що це прототип: немаркований тумблер на приладовій панелі, наклейка з попередженням про високу напругу, розміщена прямо на емблемі гарцюючого коня на кермі, та автомобільний акумулятор на 12 вольт, що лежить у ногах пасажира.

    Цей унікальний екземпляр, Ferrari LaFerrari Prototype M4 2011 року, потрапить на аукціон 15 серпня під час щорічних торгів RM Sotheby’s. Очікується, що його вартість складе від 900 000 до 1 200 000 доларів. Важливо зазначити, що автомобіль не має омологації, його не можна зареєструвати для використання на дорогах загального користування або публічних гоночних трасах. Його цінність полягає не в можливості їзди, а в його інженерній значущості — це живий артефакт, що розкриває таємниці створення легендарного LaFerrari.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    F150 Muletto M4 Ferrari 458 Ferrari LaFerrari RM Sotheby's аукціон автомобілів гібридний V12 прототип

    Читайте також

    Названі країни, де “механіка” й досі тримає позиції

    11 Серпня, 2025

    Audi підтвердила електричний Audi TT

    10 Серпня, 2025

    Експерти назвали найнадійнішу модель Jeep

    10 Серпня, 2025

    НОВЕ

    3 поширені помилки, які скорочують ресурс автомобільного акумулятора

    11 Серпня, 2025

    Названі країни, де “механіка” й досі тримає позиції

    11 Серпня, 2025

    Електромобіль пережив потрійний удар блискавки під час грози

    10 Серпня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.