Колись автомобілі Ferrari були рідкістю, але сьогодні італійський бренд не лише б’є рекорди продажів, а й постійно оновлює модельний ряд. Новітнім поповненням став суперкар 849 Testarossa — плагін-гібридний наступник моделі SF90, що відроджує легендарне ім’я, хоча й має мало спільного з однойменними спорткарами 80-х, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Історично назва «Testa Rossa» вказувала на червоні кришки клапанів двигуна, і хоча новий автомобіль оснащений V8, а не V12, як його попередники, традицію збережено. Силова установка, що є значно модернізованою версією агрегату від SF90, складається з 4,0-літрового твін-турбо V8 та трьох електродвигунів. Сам лише ДВЗ генерує 818 кінських сил та 842 Нм крутного моменту, що на 49 к.с. більше, ніж у SF90.

Сумарна потужність гібридної системи сягає вражаючих 1034 к.с. Два електромотори розташовані на передній осі, а третій інтегрований у 8-ступеневу роботизовану коробку передач з подвійним зчепленням. Живлення забезпечує батарея ємністю 7,45 кВт·год, яка, хоч і трохи менша, ніж у попередника, забезпечує кращу ефективність та стабільність роботи. Інженери Ferrari також значно покращили систему рекуперативного гальмування та охолодження гібридних компонентів.
Динамічні характеристики вражають: розгін до 100 км/год займає менше 2,3 секунди, а до 200 км/год — менше 6,4 секунди. Максимальна швидкість перевищує 330 км/год. На тестовому треку Фіорано цей новий гібридний суперкар лише на десяті частки секунди поступається екстремальній версії SF90 XX. Запас ходу на електротязі становить близько 25 кілометрів, що цілком достатньо для міських поїздок.

Зовнішній вигляд 849 Testarossa викликав жваві дискусії. Дизайн, натхненний авіацією та гоночними болідами 70-х років, як-от 512 M, є одним з найсміливіших у сучасній лінійці Ferrari. Гострий, акулячий ніс, складна тривимірна форма дверей та виражені «хвости» на задній частині кузова формують унікальний та дещо суперечливий образ. Активний спойлер інтегрований у кузов, а тонкі подвійні ліхтарі підкреслюють футуристичність стилю.

Ключовою технологічною інновацією стала система FIVE (Ferrari Integrated Vehicle Estimator). Вона створює «цифрового двійника» автомобіля в реальному часі, прогнозуючи його поведінку та оптимізуючи роботу всіх динамічних систем: від контролю тяги до керування електронним диференціалом. Це дозволяє досягти не лише максимальної продуктивності, а й її стабільності та доступності для водія, зберігаючи високий рівень задоволення від керування.
Інтер’єр став значним кроком уперед порівняно з SF90. Компанія повернулася до фізичних кнопок на кермі, що значно покращило ергономіку. Загальний дизайн кокпіта став чистішим та більш орієнтованим на водія, з «плаваючими» дефлекторами вентиляції та великим цифровим щитком приладів, на який виводиться вся основна інформація. Для пасажира передбачено окремий невеликий дисплей.

Для покупців також доступна версія Spider зі складним жорстким дахом та опціональний пакет Assetto Fiorano. Останній знижує вагу на 30 кг, додає карбонові колеса, більш жорстку підвіску та додаткові аеродинамічні елементи, що значно збільшують притискну силу. Попри технологічні вдосконалення, початкова ціна в Європі зросла несуттєво і стартує з позначки близько 500 000 євро за купе.