Попри те, що бренд Audi нерозривно асоціюється з повним приводом Quattro, знаменитий логотип компанії у вигляді чотирьох кілець не має жодного стосунку до цієї технології. Насправді, емблема з’явилася на 48 років раніше і є прямим спадком Auto Union — концерну, що виник у 1932 році внаслідок об’єднання чотирьох незалежних німецьких автовиробників, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Коріння історії Audi сягає німецького інженера Августа Горха. Свою кар’єру він розпочав у компанії Benz, працюючи під керівництвом самого Карла Бенца, де дослужився до посади керівника виробництва. Однак у 1899 році він залишив компанію, щоб заснувати власне автовиробництво, яке скромно назвав своїм іменем — Horch. Нова компанія швидко знайшла постійну прописку в місті Цвікау, що в Саксонії. Проте, суперечка з радою директорів змусила Горха залишити власне дітище вже у 1909 році.
Талановитий інженер не здався і негайно заснував у тому ж Цвікау нову компанію. Оскільки використовувати власне прізвище він уже не міг, Горх вдався до гри слів. Німецьке слово «horch» означає «слухай», а його латинським відповідником є «audi». Так народилася нова автомобільна марка. Утім, наприкінці 1920-х років фінансові труднощі змусили Audi шукати інвестора. У 1928 році компанію викупив данський промисловець Йорген Скафте Расмуссен, який на той час уже володів іншим саксонським автовиробником — DKW.
Формування концерну Auto Union відбулося в 1932 році за наполегливою рекомендацією Державного банку Саксонії. Метою було об’єднати автомобільну промисловість регіону для створення більш прибуткового та конкурентоспроможного підприємства. Банк, будучи головним кредитором Horch та компаній Расмуссена, також викупив четвертого учасника злиття — фірму Wanderer. У підсумку, Державний банк Саксонії отримав 80% акцій другого за величиною автовиробника Німеччини.
Логотип з чотирма кільцями швидко здобув міжнародне визнання завдяки успіхам гоночної команди Auto Union у Гран-прі. Створений Фердинандом Порше, болід з інноваційним середньомоторним компонуванням та потужним двигуном V16 став справжнім проривом. У 1933 році доктор Порше особисто переконав Адольфа Гітлера розділити гоночну субсидію в розмірі 119 000 доларів (що еквівалентно майже 3 мільйонам доларів сьогодні), яка спочатку призначалася виключно для Mercedes-Benz.
Хоча Mercedes і здобув левову частку перемог у 1930-х роках, Auto Union голосно заявив про себе, вигравши Гран-прі Німеччини у своєму дебютному сезоні 1934 року. А в 1936 році бренд з чотирма кільцями домінував на трасах: пілот Бернд Роземаєр виграв три з чотирьох гонок чемпіонату Європи.

Друга світова війна поклала край цій славетній епосі. Як зазначають офіційні джерела Audi, під час війни компанія виробляла військову техніку для Вермахту, а на пізніх етапах конфлікту використовувала примусову працю. У квітні 1945 року Цвікау зайняла Третя армія США під командуванням генерала Паттона, але згодом місто опинилося за «залізною завісою». Червона армія демонтувала багато заводів Auto Union, вивізши обладнання до Радянського Союзу, а легендарні гоночні боліди стали основою для невдалого проєкту створення радянського гоночного автомобіля.
У Західній Німеччині Auto Union було відновлено у 1945 році. Потребуючи капітальних інвестицій для конкуренції з іноземними виробниками, компанія протягом 1950-х років поступово продавала свої акції Daimler-Benz. До 1959 року Auto Union став стовідсотковою дочірньою компанією штутгартського гіганта. Однак падіння доходів призвело до того, що у 1964 році Volkswagen викупив контрольний пакет акцій.
Остаточний вигляд сучасної компанії сформувався у 1969 році, коли VW придбав фірму NSU і об’єднав її з Auto Union. Саме тоді назва Audi була виведена на перший план, але логотип із чотирма кільцями, що символізує єдність чотирьох саксонських піонерів, зберігся, ставши свідком багатої та складної історії одного з найвідоміших автомобільних брендів світу.