Гібридні автомобілі обіцяють виняткову економію пального, але реальність не завжди відповідає рекламним брошурам. Згадаймо хоча б Chevrolet Tahoe Hybrid, який споживав 11,2 літра на 100 км. Хоча це було на 5 літрів менше, ніж у негібридної версії, така силова установка не перетворила гігантський Tahoe на Prius. Офіційні рейтинги є хорошим інструментом для порівняння, але не дають повної картини реальних витрат у повсякденному житті. На щастя, існують організації, що проводять власні випробування, і незалежні тести допомагають зрозуміти, які моделі справді економлять гроші, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Якщо ви полюєте за максимально ефективним новим автомобілем, який можна придбати за розумні гроші, то ці п’ять моделей точно варті вашої уваги. Вони довели свою спроможність не лише на папері, але й у реальних дорожніх умовах, показавши вражаючі результати витрати пального.

Kia Niro більше схожий на високий хетчбек, ніж на кросовер, але якщо ваша головна мета — паливна ефективність, це, мабуть, найкращий вибір. Фізика невблаганна: важко змусити трирядний «цеглу» споживати мало пального. У випадку з плагін-гібридною версією Niro, крім низьких витрат, ви отримуєте 53 кілометри запасу ходу виключно на електротязі, чого має вистачити для більшості щоденних поїздок. Однак, якщо у вас немає можливості регулярно заряджати автомобіль, краще обрати звичайну гібридну версію, оскільки PHEV без зарядженої батареї часто споживають більше пального.

Toyota Corolla Hybrid коштує приблизно на 3000 доларів дорожче за звичайну Corolla, але, за даними EPA, її паливна ефективність настільки вища, що вона дозволить заощаджувати в середньому 400 доларів на рік. Тож, хоча початкові витрати будуть більшими, за кілька років володіння ви повністю повернете різницю. А ті, хто їздить багато, зроблять це ще швидше. До того ж, гібридна версія пропонує кілька додаткових функцій, недоступних у базовій комплектації. Це не найрозкішніший чи найзахопливіший автомобіль у керуванні, але коли ваш середній показник — 4,9 літра на 100 км, на це важко скаржитися.

Hyundai Elantra Hybrid стартує в ціновому діапазоні, близькому до Toyota Corolla Hybrid, і обидві моделі демонструють чудову економію пального. Якщо ви шукаєте компактний гібрид, вибір між цими двома автомобілями є безпрограшним. Проведіть тест-драйв обох і вирішуйте, який вам більше до вподоби, але не дивуйтеся, якщо вибір впаде на Hyundai. Гібридна версія Elantra отримала оновлену підвіску, яка, за відгуками, покращує керованість, одночасно забезпечуючи більш комфортну їзду. Стиль Elantra дещо сміливіший, ніж у Corolla, що сподобається не всім, але виглядає свіжо та сучасно.

Неприємна новина полягає в тому, що ціни на Toyota Camry наближаються до позначки у 30 000 доларів, що може здатися зависоким. Але є й хороша новина: тепер кожна Camry є гібридною, тому ви гарантовано отримаєте чудову економію пального незалежно від комплектації. І хоча це не повний редизайн з нуля, нова Camry стала значно кращою за попередню модель, і, за чутками, навіть може запропонувати трохи спортивного характеру. Багато експертів віддають їй перевагу перед іншими важковаговиками сегмента, такими як Subaru Legacy та Honda Accord.

Якщо вам не потрібні розміри Camry, зверніть увагу на Toyota Prius за схожою ціною. Він пропонує ще кращу середню економію пального і, що найважливіше, виглядає неймовірно стильно. Як Toyota подолала свій страх робити Prius привабливим, ніхто не знає, але результат точно оцінять усі, хто має почуття прекрасного. І хоча дизайн став більш обтічним і спортивним, ніж у попередніх поколінь, у задній частині салону виявиться більше місця над головою, ніж можна було очікувати. Навіть якщо ви ніколи не бачили себе власником Prius, він безперечно вартий серйозного розгляду, якщо вписується у ваш бюджет.