Компанія Kia представила масштабне оновлення для свого популярного компактного кросовера Stonic, яке приносить кардинальні зміни в екстер’єрі, осучаснений інтер’єр та вибір між традиційними і м’яко-гібридними силовими установками. Цей крок є фактично другим значним рестайлінгом для моделі, що дебютувала ще у 2017 році, і покликаний посилити її позиції у боротьбі з такими конкурентами, як Ford Puma та Nissan Juke, інформує Автопілот з посиланням на Autocar.
Ключовою особливістю оновлення стала інтеграція нової дизайнерської філософії Kia «Opposites United» («Єдність протилежностей»). Передня частина Stonic тепер має набагато сміливіший і футуристичніший вигляд, що робить його схожим на новітні електромобілі бренду, зокрема на модель EV3. Радикальні зміни в оптиці та бампері надають кросоверу агресивного характеру, який виділятиме його в міському потоці.
Попри візуальну трансформацію, габарити автомобіля залишилися практично незмінними, що зберегло його переваги як маневреного міського транспорту. Довжина оновленої моделі становить 4165 мм, а ширина – 1760 мм. Об’єм багажного відділення також зберігся на рівні 352 літрів, що є достатнім показником для повсякденних потреб та невеликих подорожей.
Під капотом покупцям запропонують два варіанти силових агрегатів, обидва з яких базуються на перевіреному 1,0-літровому трициліндровому турбованому бензиновому двигуні. Стандартна версія розвиває потужність 99 кінських сил і крутний момент 172 Нм. З таким мотором кросовер прискорюється до 100 км/год за 11 секунд, а рівень викидів CO2 коливається в межах 125-133 г/км залежно від комплектації.
Більш потужний варіант – це м’який гібрид (mild hybrid), де двигуну допомагає невелика електрична система. Ця версія видає 113 кінських сил при тому ж крутному моменті 172 Нм. Завдяки електричній підтримці розгін до сотні скорочується до 10,7 секунди, а викиди CO2 зменшуються до 120-129 г/км, що робить автомобіль не тільки динамічнішим, але й екологічнішим.
Мабуть, однією з найприємніших новин для поціновувачів класичного водіння стало збереження вибору трансмісій. Обидва двигуни можуть працювати в парі як із шестиступінчастою механічною коробкою передач, так і з семиступінчастим «роботом» з подвійним зчепленням. У час, коли багато виробників відмовляються від «механіки», такий крок Kia виглядає як справжній подарунок для ентузіастів, що цінують повний контроль над автомобілем.
Наразі детальні специфікації та ціни для європейського ринку ще не оголошені, однак очікується, що оновлений Stonic залишиться у конкурентному ціновому сегменті. Поточне покоління в Європі стартує з позначки близько 22 тисяч фунтів стерлінгів. Завдяки свіжому дизайну, перевіреним двигунам та збереженій «механіці» оновлений Kia Stonic має всі шанси зміцнити свою популярність серед молодих та активних водіїв, які шукають стильний і практичний кросовер для міста.