Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Автомобілі»Антикризова Tesla: чим пожертвували у новій Model 3 Standard
    Автомобілі

    Антикризова Tesla: чим пожертвували у новій Model 3 Standard

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко8 Жовтня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link
    Джерело: Jalopnik

    На тлі глобального спаду продажів та суперечливої репутації свого керівника, компанія Tesla шукає шляхи для пожвавлення інтересу до свого модельного ряду, який, за винятком Cybertruck, давно не оновлювався. Не маючи ресурсів на розробку другого покоління Model 3, виробник обрав інший шлях: максимальне здешевлення існуючої моделі шляхом відмови від низки функцій. Результатом стала поява нової базової версії Tesla Model 3 Standard за ціною $38,380, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

    Рекомендована роздрібна ціна нової комплектації стартує з $36,990, що на $5,500 менше, ніж у наступної версії. Однак до цієї суми слід додати $1,390 за доставку, $250 «комісії за замовлення», яка не повертається навіть у разі скасування, та символічні $10 «збору за шини». Таким чином, компанія намагається компенсувати знижку дрібними, але обов’язковими платежами, розраховуючи, що покупець не відмовиться від угоди через такі незначні суми.

    Заощадження позначилися на ключових характеристиках. Запас ходу, за даними Tesla, зменшився з 584 до 516 кілометрів за циклом EPA, хоча офіційні урядові дані ще не містять інформації про нову модель. Розгін до 100 км/год тепер займає 5.8 секунди, що майже на секунду повільніше. Можливості швидкої зарядки Supercharger також погіршилися: за 15 хвилин автомобіль поповнює запас ходу на 273 км, що на 42 км менше, ніж у версії Premium RWD.

    Однак найрадикальніші зміни торкнулися інтер’єру, який і раніше не вражав розкішшю. Саме на оснащенні салону Tesla зекономила левову частку згаданих $5,500. Стандартна модель отримала аудіосистему з 7 динаміками без сабвуфера. Більше того, автомобіль повністю позбавили радіоантени, а отже, і можливості приймати AM/FM-сигнали. Водіям доведеться насолоджуватися тишею, якщо вони опиняться в зоні без покриття мобільного зв’язку.

    Список спрощень продовжується. Зник сенсорний екран для пасажирів другого ряду, що також перевело задні вентиляційні отвори на ручне керування. Сидіння отримали текстильні вставки замість веганської шкіри, а передні крісла втратили функцію вентиляції. Пасажири ззаду залишаться не тільки без підігріву, але й без електроприводу складання спинок. Також зникли замшеві елементи декору, фонове освітлення, а рульова колонка тепер регулюється лише механічно. Навіть бічні дзеркала втратили електроприводи для регулювання кута нахилу та автозатемнення.

    Здешевлення торкнулося навіть підвіски. Якщо у дорожчих комплектаціях використовуються «частотно-залежні амортизатори», то версія Standard отримала прості «пасивні амортизатори». Це, ймовірно, негативно вплине на плавність ходу, зробивши поїздки менш комфортними, особливо для пасажирів, схильних до закачування.

    Цікаво, що Model 3 Standard зберегла панорамний скляний дах, на відміну від базової Model Y, де його приховали за шаром тканини. Проте це може стати й недоліком, оскільки для найдешевшої версії доступний лише чорний колір салону, який сильніше нагрівається на сонці, а вентиляція передніх сидінь відсутня.

    Отже, довгоочікуваний «народний» електромобіль від Tesla виявився не новою моделлю, а лише максимально спрощеною версією існуючої, до того ж значно дорожчою за обіцяні колись $25,000. На тлі таких конкурентів, як Hyundai Kona Electric ($34,460) або Nissan Leaf ($31,485), виникає питання про доцільність такої пропозиції. Чи вистачить цього кроку, щоб повернути прихильність покупців та стимулювати продажі, покаже лише час.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    Tesla Model 3 Standard Range базова комплектація бюджетний електромобіль дешева Tesla електричний запас ходу скорочення функцій ціна Tesla

    Читайте також

    Оновлена Dacia Sandero 2026 отримала гібридну версію

    6 Жовтня, 2025

    Що означає SV на Lamborghini: легендарна абревіатура

    5 Жовтня, 2025

    Який перемикач передач — найкрутіший в історії автоіндустрії

    3 Жовтня, 2025

    НОВЕ

    Антикризова Tesla: чим пожертвували у новій Model 3 Standard

    8 Жовтня, 2025

    Що буде, якщо залити неправильну моторну оливу в двигун

    6 Жовтня, 2025

    Оновлена Dacia Sandero 2026 отримала гібридну версію

    6 Жовтня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.