Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Автомобілі»Бездротова зарядка Porsche: Чому Cayenne отримав те, чого немає у Taycan
    Автомобілі

    Бездротова зарядка Porsche: Чому Cayenne отримав те, чого немає у Taycan

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко10 Жовтня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link
    Джерело: Autoblog

    Електричний Porsche Cayenne 2026 модельного року готується представити інноваційну функцію, яка може змінити уявлення про щоденну експлуатацію електромобілів. Йдеться про можливість бездротової зарядки: водієві достатньо буде просто припаркувати автомобіль над спеціальною індукційною панеллю, щоб поповнити запас енергії без жодних кабелів. Ця технологія, що раніше асоціювалася переважно зі смартфонами, виходить на новий рівень, проте наразі вона залишатиметься ексклюзивною для флагманського позашляховика бренду, інформує Автопілот з посиланням на Autoblog.

    На перший погляд, може здатися дивним, що новітня розробка не з’явиться на інших передових електромобілях марки, таких як Taycan та Macan. Тим більше, що і новий Cayenne, і Macan збудовані на одній і тій самій архітектурі Premium Platform Electric (PPE). Проте причина криється не в платформі, а в фізичних розмірах та компонуванні самих автомобілів. Cayenne, будучи значно більшим за своїх побратимів, має ширшу колію та більше простору в передній частині шасі, що й дозволило інженерам інтегрувати необхідне обладнання.

    Як пояснив представник компанії, доктор Максиміліан Мюллер, керівник відділу високовольтних систем Porsche, апаратне забезпечення для індукційної зарядки фізично не вміщується в більш компактні моделі. У Cayenne спеціальні індукційні котушки встановлюються між компонентами передньої підвіски, безпосередньо під переднім електродвигуном. У Taycan та Macan цей простір виявився занадто щільно скомпонованим. Водночас пан Мюллер зазначив, що можливість впровадження цієї технології в майбутніх версіях менших моделей «перебуває на стадії обговорення», тож це радше питання часу та майбутніх інженерних рішень.

    Сам зарядний модуль, що встановлюється на автомобіль, важить близько 15 кілограмів. Він монтується між акумуляторною батареєю та переднім мотором і підключається напряму до батареї. Важливою особливістю є вбудований перетворювач постійного струму (DC), що робить систему автономною. Це означає, що їй не потрібно взаємодіяти зі стандартним бортовим зарядним пристроєм, який використовується при підключенні через кабель. При цьому потужність бездротової зарядки становить солідні 11 кВт, що відповідає показникам багатьох популярних настінних станцій.

    Наземна частина системи — індукційна панель, над якою паркується авто — є значно масивнішою і важить близько 50 кілограмів. Під час роботи її поверхня може нагріватися до 50°C, але система оснащена датчиками безпеки. Якщо між панеллю та автомобілем буде виявлено сторонній предмет, процес зарядки автоматично припиниться. Для активації водієві потрібно лише вибрати відповідний пункт у меню мультимедійної системи та правильно заїхати на платформу, орієнтуючись на підказки на екрані.

    Хоча Porsche не вказує точний час повної зарядки за допомогою цієї системи, це не є критичним фактором. Така технологія розрахована переважно на домашнє використання або встановлення на офісних паркінгах, де автомобілі проводять тривалий час. Головна перевага полягає у максимальній зручності: більше не потрібно діставати та підключати важкі кабелі, особливо в погану погоду. Це маленький, але важливий крок до того, щоб зробити володіння електромобілем ще більш комфортним та безтурботним.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    Porsche Cayenne Electric Porsche Taycan PPE платформа бездротова зарядка електромобілі Porsche індукційна зарядка технології EV

    Читайте також

    Новий Chevrolet Bolt 2027: найдешевший електрокар США кидає виклик Leaf

    9 Жовтня, 2025

    Антикризова Tesla: чим пожертвували у новій Model 3 Standard

    8 Жовтня, 2025

    Оновлена Dacia Sandero 2026 отримала гібридну версію

    6 Жовтня, 2025

    НОВЕ

    Бездротова зарядка Porsche: Чому Cayenne отримав те, чого немає у Taycan

    10 Жовтня, 2025

    Новий Chevrolet Bolt 2027: найдешевший електрокар США кидає виклик Leaf

    9 Жовтня, 2025

    Mercedes не витримує конкуренції: третій квартал із провалом продажів

    9 Жовтня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.