Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Технології»Кінець епохи EcoBlue: Ford прощається з популярним дизелем
    Технології

    Кінець епохи EcoBlue: Ford прощається з популярним дизелем

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко22 Листопада, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link
    Джерело: Jalopnik

    Автомобільний гігант Ford ухвалив стратегічне рішення про припинення виробництва свого 2.0-літрового дизельного двигуна EcoBlue з подвійним турбонаддувом. Цей крок торкнеться ринків по всьому світу, слідуючи за аналогічним рішенням, прийнятим для європейського ринку на початку цього року, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

    Офіційною причиною такого кроку компанія називає прагнення запропонувати клієнтам вищу довговічність та кращу продуктивність. Проте, ключовим фактором, особливо в Європі, стала необхідність відповідати дедалі суворішим екологічним нормам. Наприклад, Австралія, де двигун буде знято з виробництва у 2026 році, планує впровадити жорсткий стандарт Євро 6 вже з 2028 року, що робить використання старого агрегату недоцільним.

    Крім того, не можна ігнорувати технічні аспекти. Двигун 2.0-літровий EcoBlue Twin-Turbo мав у своїй конструкції так званий «мокрий» ремінь ГРМ, який працював у масляній ванні. Це інженерне рішення неодноразово ставало причиною нарікань на надійність, що, ймовірно, також вплинуло на остаточне рішення керівництва Ford.

    На зміну версії з двома турбінами прийде оновлений варіант цього ж двигуна, але вже з одним турбокомпресором. Його дебют запланований на 2026 рік у лінійках популярних моделей, таких як Ford Ranger та Everest. Модернізований однотурбінний агрегат отримає низку важливих удосконалень, серед яких покращений ланцюг ГРМ та нова система впорскування палива.

    Хоча потужність дещо знизиться — зі 207 к.с. та 500 Нм крутного моменту у версії twin-turbo до 168 к.с. та 405 Нм у single-turbo, — Ford компенсує це іншими перевагами. Зокрема, новий двигун працюватиме в парі з сучасною 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач, яка раніше встановлювалася лише на потужнішу версію, замінивши старий 6-ступінчатий автомат.

    Водночас моторна гама для позашляховиків та пікапів не обмежуватиметься лише цим двигуном. Покупцям, як і раніше, буде доступний потужніший 3.0-літровий дизельний V6. Для спортивної версії Ranger Raptor запропонують 3.0-літровий бензиновий V6 з подвійним турбонаддувом, а для європейського ринку також доступна плагін-гібридна версія (PHEV) на базі 2.3-літрового бензинового мотора.

    Сімейство двигунів EcoBlue було представлено у варіантах об’ємом 1.5 та 2.0 літра і встановлювалося як на комерційні, так і на пасажирські автомобілі. Коли у 2016 році американський виробник представив його, агрегат позиціонувався як проривна технологія — потужніший, економічніший та екологічніший за попереднє покоління двигунів TDCi.

    Ці двигуни знайшли застосування у безлічі моделей. Хоча в США вони так і не з’явилися, попри початкові плани встановити їх на фургон Transit, у решті світу вони були дуже поширені. Наприклад, у Ford Focus та Mondeo встановлювали 1.5-літрові та 2.0-літрові версії різної потужності. Також цей двигун можна було зустріти під капотом кросоверів Kuga та Puma, мінівенів S-Max, а також комерційних фургонів Transit.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    Ford EcoBlue Ford Everest автоновини дизельний двигун Євро 6 конкуренти Ford Ranger припинення виробництва

    Читайте також

    Помаранчеві смуги на дорогах: що означає нова розмітка в США?

    22 Листопада, 2025

    Кнопка замість важеля: Чому автовиробники відмовляються від ручника

    19 Листопада, 2025

    Таємниця «бумеранга» на лімузині: що це насправді?

    19 Листопада, 2025

    НОВЕ

    Кінець епохи EcoBlue: Ford прощається з популярним дизелем

    22 Листопада, 2025

    Помаранчеві смуги на дорогах: що означає нова розмітка в США?

    22 Листопада, 2025

    Шини “навиворіт”: чим загрожує неправильне встановлення? Тест

    22 Листопада, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.