Китайський автовиробник BYD отримує середній прибуток у розмірі 9 тисяч юанів, або приблизно 1 250 доларів США, з кожного проданого автомобіля. У той час як американська компанія Tesla заробляє значно більше – 8 250 доларів з кожного проданого авто. Про це повідомляє портал Speedme, посилаючись на дані Late Finance. Для BYD головною метою є завоювання ринкової частки, а не максимізація прибутку.
Такий підхід відображає стратегію східних компаній, які прагнуть залучити покупців за рахунок пропозиції автомобілів у бюджетному ціновому сегменті. Це дозволяє збільшити обсяг продажів, підвищити лояльність клієнтів і популярність бренду.
На китайському авторинку триває цінова війна, під час якої виробники знижують ціни, щоб привернути увагу покупців. У Китаї нараховується понад 100 місцевих автомобільних брендів, і ринок перенасичений пропозиціями. Серед виробників електромобілів у Китаї BYD займає лідируючі позиції, значно випереджаючи своїх конкурентів. У 2023 році компанія реалізувала 2,7 мільйона автомобілів, в той час як Tesla зайняла друге місце з продажами трохи більше ніж 600 тисяч машин в Китаї. Успіх BYD на ринку частково пояснюється низькою ціновою політикою компанії.