Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Компанії»Audi відмовиться від фірмової емблеми з чотирма кільцями
    Компанії

    Audi відмовиться від фірмової емблеми з чотирма кільцями

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко3 Серпня, 2024
    Facebook Twitter Telegram Copy Link

    Audi готується до сміливого кроку на китайському ринку електромобілів, відмовляючись від своєї культової емблеми з чотирма кільцями для нової лінійки електрокарів, розробленої у співпраці з SAIC. Цей стратегічний хід спрямований на створення унікального брендового образу, що резонуватиме з китайськими споживачами та підкреслить інноваційний характер нових моделей.

    Нова ідентичність для китайського ринку

    Нова серія електромобілів, ймовірно, буде продаватися під спрощеним найменуванням “Audi”, відмовившись від традиційного логотипу. Цей крок відображає прагнення Audi створити більш локалізований та адаптований до китайського ринку бренд, враховуючи особливості місцевих споживачів та їхні очікування від електромобілів.

    Технологічна співпраця з SAIC

    Співпраця з SAIC дозволила Audi використати передові технології та компоненти китайського виробника, такі як акумулятори CATL та система допомоги водію від Momenta. Крім того, нова лінійка електромобілів буде побудована на електричній платформі IM Motors від SAIC, що забезпечить їм високу ефективність та запас ходу.

    Збереження традиційного брендингу

    Важливо зазначити, що відмова від логотипу з чотирма кільцями стосується лише нової лінійки електромобілів, розробленої спеціально для китайського ринку. Традиційні моделі Audi, включаючи Q4 e-tron, Q5 e-tron та майбутній Q6 e-tron, продовжать носити знайому емблему.

    Рішення Audi відмовитися від свого фірмового логотипу для нової лінійки електромобілів у Китаї є сміливим та інноваційним кроком. Це демонструє прагнення компанії адаптуватися до особливостей китайського ринку та створити унікальний брендовий образ, який приверне увагу місцевих споживачів. Чи буде цей експеримент успішним, покаже час, але він вже став предметом жвавих обговорень у автомобільному світі та свідчить про те, що Audi готова до змін та нових викликів на шляху до електричного майбутнього.

    Раніше ми розповідали, які компанії продають найбільше автомобілів.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    Audi

    Читайте також

    Aston Martin розкрила секрет успіху свого фірмового кольору

    19 Травня, 2025

    Skoda розкрила кількість всіх випущених Fabia

    16 Травня, 2025

    Найбільший американський автовиробник відкликає 274 000 автомобілів через несправні гальма

    15 Травня, 2025

    НОВЕ

    Toyota розкрила зовнішність нового RAV4 напередодні офіційної прем’єри

    20 Травня, 2025

    Опубліковано список автомобілів із найвищим рівнем аварійності

    20 Травня, 2025

    Водії BMW не пройшли “тест на нарциса”: хто ще потрапив до списку

    19 Травня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.