Honda готує незвичайну функцію для своїх електромобілів – можливість імітувати звуки двигунів внутрішнього згоряння, болідів Формули-1 і навіть літаків. Ця “фішка” була представлена на технічній презентації лінійки Zero в Японії.
Звуки легенд і не тільки
На презентації було показано кілька звукових режимів, які дозволять електрокарам Honda звучати як знакові моделі компанії, такі як NSX-R 1992, S2000 1999, NSX Type S 2022 та Civic Type R 2023. Також передбачені режим VTEC, що імітує звук системи зміни фаз газорозподілу, і режим HondaJet, що відтворює гул літака. При виборі різних звукових режимів змінюватиметься і оформлення панелі приладів.
Доступність і вартість
Поки що невідомо, чи буде ця функція доступна на всіх електрокарах лінійки Zero. Перша модель – електроседан, показаний у січні в статусі концепту, – має з’явитися в 2026 році. Деякі режими на презентації були позначені “замком”, що може означати їх платну активацію або неготовність до релізу.
Hyundai вже “озвучує” електрокари
Honda не є першопрохідцем у цій сфері. Hyundai вже додала систему N Active Sound до свого зарядженого електрокара Ioniq 5 N. Цікаво, що в меню цієї системи також є “літакний” пресет.
Навіщо це потрібно?
“Озвучення” електрокарів може здатися дивним, адже однією з їх переваг є безшумність. Проте, деякі водії сумують за звуком двигуна внутрішнього згоряння. Крім того, звуковий супровід може підвищити безпеку, оскільки пішоходи і велосипедисти краще чутимуть електрокар.
Майбутнє за індивідуальністю
Можливість вибору звукового супроводу – це ще один крок до персоналізації автомобілів. Водії зможуть надати своєму електрокару унікальний характер, вибираючи звук, який їм до вподоби. Honda, схоже, готова експериментувати і пропонувати водіям нові емоції від керування електромобілями.
Останні новини: Dacia представила свій найбільший кросовер