Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Технології»Honda перетворить електрокари на “оркестр”: від реву двигуна до гулу літака
    Технології

    Honda перетворить електрокари на “оркестр”: від реву двигуна до гулу літака

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко10 Жовтня, 2024
    Facebook Twitter Telegram Copy Link

    Honda готує незвичайну функцію для своїх електромобілів – можливість імітувати звуки двигунів внутрішнього згоряння, болідів Формули-1 і навіть літаків. Ця “фішка” була представлена на технічній презентації лінійки Zero в Японії.

    Звуки легенд і не тільки

    На презентації було показано кілька звукових режимів, які дозволять електрокарам Honda звучати як знакові моделі компанії, такі як NSX-R 1992, S2000 1999, NSX Type S 2022 та Civic Type R 2023. Також передбачені режим VTEC, що імітує звук системи зміни фаз газорозподілу, і режим HondaJet, що відтворює гул літака. При виборі різних звукових режимів змінюватиметься і оформлення панелі приладів.

    Доступність і вартість

    Поки що невідомо, чи буде ця функція доступна на всіх електрокарах лінійки Zero. Перша модель – електроседан, показаний у січні в статусі концепту, – має з’явитися в 2026 році. Деякі режими на презентації були позначені “замком”, що може означати їх платну активацію або неготовність до релізу.

    Hyundai вже “озвучує” електрокари

    Honda не є першопрохідцем у цій сфері. Hyundai вже додала систему N Active Sound до свого зарядженого електрокара Ioniq 5 N. Цікаво, що в меню цієї системи також є “літакний” пресет.

    Honda не є першопрохідцем у цій сфері. Hyundai вже додала систему N Active Sound до свого зарядженого електрокара Ioniq 5 N. Цікаво, що в меню цієї системи також є “літакний” пресет

    Навіщо це потрібно?

    “Озвучення” електрокарів може здатися дивним, адже однією з їх переваг є безшумність. Проте, деякі водії сумують за звуком двигуна внутрішнього згоряння. Крім того, звуковий супровід може підвищити безпеку, оскільки пішоходи і велосипедисти краще чутимуть електрокар.

    Майбутнє за індивідуальністю

    Можливість вибору звукового супроводу – це ще один крок до персоналізації автомобілів. Водії зможуть надати своєму електрокару унікальний характер, вибираючи звук, який їм до вподоби. Honda, схоже, готова експериментувати і пропонувати водіям нові емоції від керування електромобілями.

    Останні новини: Dacia представила свій найбільший кросовер

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    Honda електрокар

    Читайте також

    Електромобілі не головне: Honda пояснює зміну пріоритетів

    7 Серпня, 2025

    Автопілотні технології наближаються до реальності: що показав автосалон у Шанхаї

    25 Липня, 2025

    Британці створили 738-сильний двигун вагою з каністру води

    21 Липня, 2025

    НОВЕ

    Консервація авто: як правильно підготувати машину до довгої стоянки

    20 Серпня, 2025

    Tesla випустила Model YL – просторий 6-місний кросовер (ВІДЕО)

    20 Серпня, 2025

    Чим насправді відрізняються спеціальні автомобільні серії

    18 Серпня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.