Хоча автосервіси зазвичай раді новим клієнтам, є деякі поломки, з якими навіть досвідчені майстри воліють не зв’язуватися. Часто це пов’язано з нерентабельністю ремонту, коли вартість робіт перевищує їх цінність для клієнта. Розглянемо 8 таких “небажаних” поломок, які можуть стати головним болем для власників авто.
1. Мастильні роботи
Заміна мастила – це брудна і трудомістка робота, яка при цьому не приносить великого прибутку автосервісу. Тому механіки часто неохоче беруться за такі завдання.
Відео дня: У Канаді живе бобер, який знає правила дорожнього руху
2. Ремонт світлодіодної оптики
Ремонт світлодіодних фар вимагає спеціальних знань та обладнання. Багато СТО просто пропонують замінити фари на нові, що може коштувати власнику авто чимало грошей. Альтернативою може бути звернення до неофіційних сервісних центрів, які спеціалізуються на ремонті оптики.
3. Заміна приводу ГРМ в преміум-авто
Заміна приводу газорозподільного механізму (ГРМ) в автомобілях преміум-класу – це складна і трудомістка процедура, яка вимагає демонтажу багатьох вузлів та агрегатів. Тому багато СТО неохоче беруться за такий ремонт.
4. Діагностика електросистеми
Виявлення несправностей в електросистемі автомобіля може бути дуже складним і часовитратним завданням. Часто механіки не мають достатньо досвіду або обладнання для такої діагностики.
5. Ремонт роторних двигунів
Роторні двигуни – це рідкісний і специфічний тип двигунів, які встановлювалися на деяких моделях Mazda та інших марок. Ремонт таких двигунів вимагає спеціальних знань та навичок, якими володіють не всі механіки.
6. Ремонт старих автомобілів
Ремонт старих автомобілів часто пов’язаний з труднощами у пошуку запчастин та наявністю корозії та інших проблем, які ускладнюють ремонт. Тому багато СТО віддають перевагу роботі з новішими автомобілями.
7. “Нестандартні” поломки
Якщо поломка є нетиповою або її причина не очевидна, механіки можуть відмовитися від ремонту, оскільки він може вимагати багато часу та зусиль на пошук та усунення проблеми.
8. Ремонт гібридних автомобілів
Гібридні автомобілі поєднують в собі двигун внутрішнього згоряння та електричний двигун, що робить їх конструкцію більш складною, ніж у звичайних авто. Для ремонту гібридів потрібні спеціальні знання та обладнання, якими володіють не всі СТО. Крім того, робота з високовольтними системами гібридних авто може бути небезпечною, що також відлякує деяких механіків.
Якщо ви зіткнулися з однією з цих “небажаних” поломок, не впадайте у відчай. Існують спеціалізовані автосервіси, які займаються ремонтом рідкісних автомобілів та складних систем. Також можна спробувати знайти досвідченого механіка, який візьметься за ремонт вашого авто.
Читайте також: Чому сучасні автомобілі так швидко “зїдає” корозія