Після офіційної презентації першого електромобіля Xiaomi SU7 у Китаї про нього почали з’являтися нові подробиці.
Xiaomi повідомила, що SU7 використовує «орієнтовану на людину» архітектуру взаємодії та екосистему HyperOS, яка забезпечить електромобіль напівавтономною системою водіння та автоматичним паркуванням. До кінця 2024 SU7 отримає інноваційний автопілот.
В основі системи – автомобільний чіп Snapdragon 8295, який забезпечує високий рівень штучного інтелекту, що отримав назву Xiaomi HyperMind, а також надвисоку швидкість обробки даних.
Компанія зазначила, що її Smart Cabin пропонуватиме інтерактивний досвід, аналогічний планшету, тому немає потреби у навчанні. Це швидше інтуїтивно зрозумілий інтерфейс користувача, що освоюється за секунди.