Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Автомобілі»16 причин не міняти оливу в Bugatti самостійно
    Автомобілі

    16 причин не міняти оливу в Bugatti самостійно

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко11 Жовтня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link
    Джерело: Jalopnik

    Bugatti Veyron — це автомобіль, визначений екстремальними числами. Його монументальний 8.0-літровий двигун W16 з чотирма турбокомпресорами та десятьма радіаторами є справжнім інженерним дивом. Але за неймовірною потужністю у понад 1000 кінських сил та максимальною швидкістю 407 км/год ховається не менш вражаюча вартість володіння, яка може шокувати навіть найзаможніших ентузіастів, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

    Хоча виробник рекомендує проводити заміну мастила раз на рік або кожні 16 000 кілометрів, ця, здавалося б, рутинна процедура перетворюється на справжню епопею. Вартість заміни мастила у Veyron сягає приблизно 21 000 доларів. Ця космічна сума пояснюється не лише ціною спеціального синтетичного гоночного мастила 10W-60, якого потрібно близько 15 літрів, а й неймовірною складністю самого процесу.

    На відміну від звичайного автомобіля, де зазвичай є одна зливна пробка, Bugatti Veyron оснащений системою змащення з сухим картером, яка має аж шістнадцять зливних отворів. Кожен з них потрібно відкрити, щоб повністю злити старе мастило з усіх куточків складного двигуна. Але це лише верхівка айсберга, адже доступ до цих пробок — це окреме випробування для механіка.

    Щоб дістатися до двигуна та його численних зливних точок, необхідно розібрати значну частину задньої частини автомобіля. Це включає демонтаж коліс, гальмівних механізмів, крил, захисних панелей днища та навіть елементів задньої палуби. Уся процедура від початку до кінця займає від 24 до 27 годин кропіткої роботи. Можна лише уявити кількість кріплень, які потрібно відкрутити, а потім акуратно зібрати назад, перевіривши герметичність кожної з шістнадцяти пробок.

    Проте заміна мастила — не єдина стаття витрат, здатна вразити. Наприклад, комплект спеціально розроблених для Veyron шин Michelin Pilot Sport коштуватиме понад 42 000 доларів. Цікаво, що на максимальній швидкості ці шини зношуються всього за 15 хвилин. Навіть така деталь, як блок-фара, може коштувати близько 38 000 доларів. Додайте до цього річну страховку, яка коливається в межах 20-30 тисяч доларів, і стає зрозуміло, чому багато власників воліють тримати свої гіперкари у кліматизованих гаражах.

    Таким чином, Bugatti Veyron залишається символом не тільки інженерної величі та швидкості, але й ексклюзивності, підкресленої захмарною вартістю володіння. Кожен кілометр пробігу на цьому автомобілі є свідченням не лише фінансових можливостей власника, а і його готовності платити за унікальний досвід, який не може запропонувати жоден інший автомобіль у світі.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    Bugatti Veyron вартість володіння EV двигун W16 заміна мастила обслуговування гіперкара ремонт автомобіля сухий картер

    Читайте також

    Названо найкращі електромобілі 2025 року: рейтинг Consumer Reports

    11 Жовтня, 2025

    Бездротова зарядка Porsche: Чому Cayenne отримав те, чого немає у Taycan

    10 Жовтня, 2025

    Новий Chevrolet Bolt 2027: найдешевший електрокар США кидає виклик Leaf

    9 Жовтня, 2025

    НОВЕ

    Названо найкращі електромобілі 2025 року: рейтинг Consumer Reports

    11 Жовтня, 2025

    16 причин не міняти оливу в Bugatti самостійно

    11 Жовтня, 2025

    Як запобігти запотіванню вікон в авто: прості рішення для будь-якої погоди

    11 Жовтня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.