Концерн Chevrolet переживає місяць тріумфальних рекордів. Нещодавно Corvette ZR1 встановив новий стандарт для американських автомобілів на Нюрбургринзі, а тепер компанія святкує ще одне видатне технічне досягнення, цього разу у світі електромобілів. Йдеться про неймовірний рекорд дальності пробігу на одному повному заряді, який демонструє потенціал сучасних EV, інформує Автопілот з посиланням на Autoblog.

У світі електрокарів психологічною позначкою достатнього запасу ходу довгий час вважалися 500 кілометрів. Проте компанія Lucid значно перевершила цей показник, досягнувши вражаючих 1205 км на своєму седані Air, що на той момент було рекордом. Тепер Chevrolet не просто побив цей результат, а зробив це на важкому повнорозмірному пікапі, а не на аеродинамічному седані, що робить досягнення ще більш значущим.

Рекордний заїзд було здійснено за кермом Chevrolet Silverado EV Max Range Work Truck 2026 модельного року. Автомобіль подолав неймовірні 1704 кілометри на одному заряді, повністю знищивши попередній рекорд Lucid. Офіційний запас ходу цього пікапа, заявлений EPA, становить 793 кілометри. Виникає логічне запитання: як інженерам вдалося збільшити цей показник більш ніж удвічі?

Представники General Motors розповідають, що ідея рекордної спроби народилася під час невимушеної розмови між інженерами наприкінці минулого року. Вони почали обговорювати, якої дальності ходу можна було б досягти, якби пікап був максимально оптимізований для ефективності та економії енергії.

«Досягти такого запасу ходу на одному заряді випадково неможливо, — зазначив Курт Келті, віцепрезидент GM з акумуляторів, силових установок та сталого розвитку. — Це вимагає глибокої інтеграції хімії акумуляторів, ефективності приводу, програмного забезпечення та автомобільної інженерії — і саме це наша команда продемонструвала. Це досягнення є чудовим прикладом того, як далеко просунулися наші технології електромобілів».

Команда GM провела рекордний тест на дорогах загального користування в південно-східному Мічигані, неподалік від випробувального полігону компанії. Інженери оптимізували кожен можливий аспект вантажівки, проте апаратне та програмне забезпечення залишилося стандартним, без змін. Хоча технічно власники пікапа можуть застосувати деякі з цих заходів, поєднати їх усі в умовах звичайного водіння буде практично неможливо.

Кожен із застосованих методів оптимізації сам по собі не є революційним, але їхній сукупний ефект, безперечно, мав вирішальне значення. Інженери, які брали участь у заїзді, змінювали один одного за кермом щогодини, що дозволило їм інтегрувати проєкт у свої звичайні робочі графіки без відриву від основних завдань.

«Якби ми весь час їхали з гори, звичайно, ми б отримали шалений пробіг, — пояснив Джон Доремус, менеджер з інженерії калібрування силових установок. — Але суть була не в цьому. Ми хотіли, щоб усе було по-справжньому, на дорогах загального користування, в реальних умовах».

Цей тест доводить, що, застосовуючи лише кілька з цих оптимізаційних заходів, власники пікапа Chevrolet зможуть легко долати понад 800 кілометрів на одному заряді, що є надзвичайно похвальним результатом для такого класу автомобілів.

Варто зазначити, що навіть офіційний рейтинг запасу ходу від EPA у Chevrolet Silverado EV вже перевершує показники всіх основних конкурентів, включаючи Rivian R1T, Tesla Cybertruck та Ford F-150 Lightning, що зміцнює його позиції на ринку електричних пікапів.

Exit mobile version