Alfa Romeo представила свій перший компактний кросовер Milano, вперше розкривши деталі цієї моделі. Milano пропонується у варіантах повністю електричного та гібридного приводу, зокрема з опцією повного приводу. Компанія вже відкрила прийом замовлень, із стартовими цінами від 29 900 євро за гібридну модель та від 39 900 євро за електромобіль.
![](https://avtopilot.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/alfa-romeo-milano-elektrychnyj-krosover-1024x677.webp)
Модель була названа на честь міста Мілан, використану назву якого Alfa Romeo вже застосовувала у 1980-х роках для задньопривідного седана Alfa Romeo 75. Новий Milano є субкомпактним кросовером, який побудований на платформі STLA Small, яка вже використовується для Jeep Avenger та Fiat 600. У лінійці моделей Alfa Romeo, Milano розташувався нижче за модель Tonale.
![](https://avtopilot.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/alfa-romeo-milano-salon-1024x677.webp)
Alfa Romeo пропонуватиме Milano в чотирьох конфігураціях: дві електричні та дві гібридні. Спочатку доступні будуть базова електрична версія Elettrica з одним електромотором і монопривідна гібридна версія Ibrida, оснащена 1,2-літровим бензиновим двигуном PureTech та 48-вольтовим електромотором, вбудованим у роботизовану коробку передач.
Електрична модель Milano Elettrica має один мотор на передній осі з потужністю 154 кінські сили та батарею на 54 кіловат-години, забезпечуючи запас ходу 410 кілометрів за стандартом WLTP.
![](https://i2.wp.com/avtopilot.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/alfa-romeo-milano-7-1024x683.webp?ssl=1)
![](https://i2.wp.com/avtopilot.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/alfa-romeo-milano-3-1024x677.webp?ssl=1)
![](https://i0.wp.com/avtopilot.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/alfa-romeo-milano-6-1024x677.webp?ssl=1)
![](https://i1.wp.com/avtopilot.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/alfa-romeo-milano-5-1024x677.webp?ssl=1)
Пізніше додадуться більш потужна електрична модель Elettrica Veloce з двигуном на 240 кінських сил та гібридний повнопривідний варіант Ibrida Q4. У моделі Elettrica Veloce встановлено самоблокуючийся диференціал Torsen між передніми колесами, а підвіска опущена на 2,5 см для поліпшення керованості.
Milano також має просунуті технології, включаючи мультимедійну систему зі штучним інтелектом ChatGPT, 10,25-дюймовий центральний та цифровий приладовий екрани, адаптивний круїз-контроль, функції утримання у смузі руху та розпізнавання дорожніх знаків. Крім того, стандартні сидіння можна замінити на крісла Sabelt з інтегрованими підголовниками.