Audi повністю розсекретила кросовер Q3 третього покоління, демонструючи еволюцію своєї другої за популярністю моделі, яка поступається лише “старшому” Q5. Цей кросовер, що розійшовся тиражем у 32 тисячі примірників у 2024 році (причому попит на нього зріс на вражаючі 45% порівняно з 2023-м), явно полюбився клієнтам, тому радикальних змін у новому поколінні не відбулося, розповідає Автопілот.
Модель зберегла свою модернізовану платформу MQB, але водночас суттєво перетворилася зовні та всередині. Лінії кузова стали більш плавними, надаючи йому округлості, що робить його візуально присадкуватішим і соліднішим. Оптика тепер двоярусна: верхні світлодіодні секції мають настроюваний малюнок, а нижні блоки фар здатні проектувати світлові попередження на дорогу. На вибір пропонуються колісні диски розміром від 17 до 20 дюймів.
У салоні нового Q3 з’явилися інноваційні матеріали обробки з вторинної сировини – переробленого поліестеру та нейлону, що підкреслює прагнення Audi до екологічності. На передній панелі тепер домінують два екрани в єдиному корпусі: 11,9-дюймова цифрова приладова панель та 12,8-дюймовий екран мультимедійної системи, в який інтегровано керування кліматичною установкою, що дозволило позбутися окремого блоку кнопок. Кнопки також зникли з керма, поступившись місцем сенсорним елементам керування. Селектор коробки передач перенесли з центрального тунелю на рульову колонку, що звільнило простір. Q3 став першою моделлю Audi, яка отримала новий здвоєний важіль зліва від керма для керування світлом та двірниками, оснащений як фізичними кнопками, так і колесом для вибору режиму роботи склоочисників. Серед інших нововведень – аудіосистема Sonos з 12 динаміками та атмосферне світлодіодне підсвічування салону, що створює неповторну атмосферу.
Продажі Audi Q3 стартують у жовтні, але прийом замовлень вже відкрито. На вибір пропонуються кілька бензинових версій, дизельна та гібридна модифікації із зарядкою від мережі. Дизель 2.0 TDI розвиває 150 кінських сил і працює в парі з семиступінчастим “роботом” S tronic з двома зчепленнями, при цьому такий Q3 має лише передній привід. Базовий бензиновий агрегат – півторалітровий, також на 150 сил і з аналогічним “роботом”, але доповнений 48-вольтовим стартер-генератором для підвищення ефективності. Вище в лінійці розташована версія з дволітровим бензиновим двигуном потужністю 265 кінських сил, “роботом” S tronic і повним приводом quattro з електрогідравлічною муфтою, що забезпечує відмінну динаміку.
Гібридна версія оснащена установкою, що складається з 1.5-літрового бензинового турбодвигуна TFSI (177 сил) та 116-сильного електромотора, інтегрованого в шестиступінчастий “робот”. Ємність батареї становить 25,7 кіловат-годин (з них доступно 19,7 кіловат-годин), що забезпечує запас ходу на електротязі до 119 кілометрів за циклом WLTP. Привід у плагін-гібридного Q3 також передній. Ціни вже оголошені, стартуючи від 44,6 тисяч євро за початкову бензинову модифікацію і досягаючи 49,3 тисяч євро за гібрид, що робить його привабливим варіантом для широкого кола покупців.
Раніше Автопілот повідомляв, що в Україні з’явився новий Suzuki Vitara.