На вторинному ринку автомобілів трапляються моделі, які змінюють власника за лічені дні, а є й такі, що не вдається продати місяцями. Навіть приваблива ціна не завжди гарантує швидкий продаж — іноді авто стає справжнім тягарем. Причини можуть бути різні: дорогий ремонт, неадекватна експлуатація, або банальна втрата актуальності, пише Автопілот з посиланням на Автотема.
Наприклад, популярні кросовери преміум-класу, як BMW X3, після пробігу в 100 тисяч кілометрів втрачають привабливість, адже відразу після завершення періоду відносно безпроблемної експлуатації, починаються серйозні витрати на обслуговування, на які не всі покупці готові.
Серед машин, які здаються вигідною покупкою, але можуть виявитися пасткою, варто згадати Infiniti Q30. Незважаючи на сучасний вигляд і якісну збірку, на фоні нових китайських кросоверів вона виглядає застарілою — дорожча, менш оснащена і без офіційної гарантії. А от власникам Peugeot 206 доводиться миритися з низьким попитом на ринку, слабкою підвіскою, проблемами з електронікою та схильністю кузова до іржі. Навіть за мінімальні гроші таку машину продати непросто, особливо якщо вона вже має суттєвий пробіг.
Втім, є й приємні винятки — моделі, які легко продаються навіть через кілька років експлуатації. Справжнім прикладом надійності та стабільного попиту є Toyota Corolla. Її збалансованість, стійкість до корозії й довговічність приваблюють багатьох покупців. Так само добре тримаються на ринку Hyundai Accent і Kia Rio — обидва варіанти ідеальні для міста, а якщо авто не було в таксі, то знайти покупця можна швидко. Ще одним хітом продажів є Toyota RAV4 — якісний і надійний кросовер, який не втрачає ціну так стрімко, як інші. Бюджетна альтернатива — Renault Sandero Stepway, який простий в обслуговуванні, має високий попит і чудово продається навіть після кількох років експлуатації.
Отже, під час вибору авто з пробігом важливо зважати не лише на зовнішній вигляд чи ціну, а й на те, наскільки легко буде продати цей автомобіль у майбутньому. Краще одразу інвестувати в модель, яка не втратить ліквідності та не стане тягарем.
Раніше ми писали про неочевидну причину, чому кермо раптом стало липким.