Електричний Porsche Cayenne 2026 модельного року готується представити інноваційну функцію, яка може змінити уявлення про щоденну експлуатацію електромобілів. Йдеться про можливість бездротової зарядки: водієві достатньо буде просто припаркувати автомобіль над спеціальною індукційною панеллю, щоб поповнити запас енергії без жодних кабелів. Ця технологія, що раніше асоціювалася переважно зі смартфонами, виходить на новий рівень, проте наразі вона залишатиметься ексклюзивною для флагманського позашляховика бренду, інформує Автопілот з посиланням на Autoblog.

На перший погляд, може здатися дивним, що новітня розробка не з’явиться на інших передових електромобілях марки, таких як Taycan та Macan. Тим більше, що і новий Cayenne, і Macan збудовані на одній і тій самій архітектурі Premium Platform Electric (PPE). Проте причина криється не в платформі, а в фізичних розмірах та компонуванні самих автомобілів. Cayenne, будучи значно більшим за своїх побратимів, має ширшу колію та більше простору в передній частині шасі, що й дозволило інженерам інтегрувати необхідне обладнання.

Як пояснив представник компанії, доктор Максиміліан Мюллер, керівник відділу високовольтних систем Porsche, апаратне забезпечення для індукційної зарядки фізично не вміщується в більш компактні моделі. У Cayenne спеціальні індукційні котушки встановлюються між компонентами передньої підвіски, безпосередньо під переднім електродвигуном. У Taycan та Macan цей простір виявився занадто щільно скомпонованим. Водночас пан Мюллер зазначив, що можливість впровадження цієї технології в майбутніх версіях менших моделей «перебуває на стадії обговорення», тож це радше питання часу та майбутніх інженерних рішень.

Сам зарядний модуль, що встановлюється на автомобіль, важить близько 15 кілограмів. Він монтується між акумуляторною батареєю та переднім мотором і підключається напряму до батареї. Важливою особливістю є вбудований перетворювач постійного струму (DC), що робить систему автономною. Це означає, що їй не потрібно взаємодіяти зі стандартним бортовим зарядним пристроєм, який використовується при підключенні через кабель. При цьому потужність бездротової зарядки становить солідні 11 кВт, що відповідає показникам багатьох популярних настінних станцій.

Наземна частина системи — індукційна панель, над якою паркується авто — є значно масивнішою і важить близько 50 кілограмів. Під час роботи її поверхня може нагріватися до 50°C, але система оснащена датчиками безпеки. Якщо між панеллю та автомобілем буде виявлено сторонній предмет, процес зарядки автоматично припиниться. Для активації водієві потрібно лише вибрати відповідний пункт у меню мультимедійної системи та правильно заїхати на платформу, орієнтуючись на підказки на екрані.

Хоча Porsche не вказує точний час повної зарядки за допомогою цієї системи, це не є критичним фактором. Така технологія розрахована переважно на домашнє використання або встановлення на офісних паркінгах, де автомобілі проводять тривалий час. Головна перевага полягає у максимальній зручності: більше не потрібно діставати та підключати важкі кабелі, особливо в погану погоду. Це маленький, але важливий крок до того, щоб зробити володіння електромобілем ще більш комфортним та безтурботним.

Exit mobile version