Ключовою особливістю нового покоління BMW iX3 є його передова електронна архітектура, що підвищує обчислювальну потужність автомобіля у 20 разів завдяки чотирьом цифровим комп’ютерам-«супермозкам», які керують основними функціями. Найбільш значущий із них, названий BMW «серцем радості», відповідає за динамічні аспекти: електромотори, кермове управління, гальма та електронні системи безпеки. Цей блок миттєво обробляє безліч сигналів від датчиків для покращення зчеплення, запобігання недостатній чи надлишковій повертаності, а також для забезпечення неймовірно плавної зупинки, інформує Автопілот з посиланням на Auto Express.

Інші три «супермозки» розподіляють між собою решту завдань. Один керує інформаційно-розважальною системою, яка включає стрімінгові сервіси, такі як Disney+ та YouTube, а також ігрові можливості. Другий відповідає за рутинні функції, зокрема клімат-контроль та освітлення. Третій комп’ютер повністю присвячений вдосконаленим системам допомоги водієві (ADAS). Завдяки штучному інтелекту, система автоматичного обгону та дозвіл на перетин розмітки, якщо автомобіль фіксує намір водія, роблять технологію BMW більш гнучкою та менш дратівливою.

Проєктування iX3 «з чистого аркуша» дозволило інженерам значно збільшити частку перероблених матеріалів у конструкції та спростити процес демонтажу автомобіля після завершення його життєвого циклу. У BMW заявляють, що завдяки оптимізації ланцюга постачання вдалося знизити вуглецевий слід на 35%. Більш енергоємна фаза виробництва нового iX3 буде повністю компенсована в порівнянні з бензиновим X3 вже після 20 000 кілометрів пробігу.

Інтер’єр також демонструє кардинальні зміни для бренду, головною з яких є впровадження системи Panoramic iDrive. Це високо розташований цифровий дисплей, що простягається на всю ширину панелі приладів. Він виводить ключову інформацію, таку як швидкість та запас ходу, безпосередньо в поле зору водія, а решта простору повністю налаштовується відповідно до вподобань водія та пасажира.

Доповнює систему опційний проєкційний дисплей з анімацією, що відраховує відстань до повороту, великий асиметричний сенсорний екран та кілька фізичних перемикачів для найважливіших функцій. Велика площа скління, світлі кольори та оббиті тканиною панелі створюють відчуття затишку, а не перевантаженості технологіями, незважаючи на домінування цифрових елементів. Об’єм багажника становить 520 літрів, а зі складеними задніми сидіннями збільшується до 1750 літрів.

Базова комплектація iX3, вартістю від 59 тисяч фунтів стерлінгів, включає підігрів та електрорегулювання сидінь у шести напрямках, бездротову зарядку, оббивку Econeer без використання шкіри, двозонний клімат-контроль, а також стандартну підтримку Android Auto та Apple CarPlay. Версія M Sport додає фірмовий обвіс, атмосферне підсвічування та спортивні акценти в салоні, а флагманською є M Sport Pro.

Exit mobile version