Компанія BMW представила ексклюзивну версію свого флагманського кросовера X7, розроблену спеціально для японського ринку. Ця особлива модифікація, що отримала назву Black-α (яка вимовляється як “Black Alpha”), поєднує в собі розкіш, передові технології та глибоку повагу до традиційного японського мистецтва. Покупцям запропоновано дві версії Black-α, що відрізняються силовим агрегатом: з дизельним або бензиновим двигуном, причому вибір мотора безпосередньо впливає на оформлення внутрішнього простору автомобіля. Так, топова версія M60i xDrive Black-α може похизуватися вишуканими килимками для підлоги, виготовленими з натуральної вовни, а також унікальними декоративними накладками, виконаними в складній техніці макі-е. Вартість цього ексклюзивного кросовера становить 21,4 мільйона японських єн, що в перерахунку на американську валюту складає близько 145 000 доларів, інформує Автопілот.
Спеціальна серія BMW X7 Black-α, подібно до інших лімітованих серій, призначених для Японії, робить особливий акцент на традиційних ремеслах та багатстві їхніх символічних мотивів. Кузов кросовера вкритий глибоким чорним металіком Frozen Black, чия матова текстура створює відчуття бездонної глибини, в якій мерехтять іскри кристалів Swarovski, що прикрашають фірмову решітку радіатора Iconic Glow. Панорамний дах Sky Lounge, оснащений світлодіодними нитками, формує на склі витончений геометричний візерунок. Покупці можуть обрати одну з двох модифікацій: X7 xDrive40d Black-α та X7 M60i xDrive Black-α, проте лише бензинова версія M60i отримала особливі декоративні елементи в салоні – на передній панелі та центральній консолі майстри вручну нанесли зображення у техніці макі-е.
Макі-е є унікальним напрямком японського образотворчого мистецтва, що полягає у створенні малюнка шляхом посипання золотого або срібного порошку на ще не висохлий лак. У випадку з BMW X7 Black-α використано мотив Токіцукадзе, що в перекладі означає “сприятливий вітер” і символізує гру світла та всеосяжної темряви. Ексклюзивна плашка з назвою спеціальної версії була виготовлена майстрами з Momentum Factory Orii. Замість традиційної нержавіючої сталі використано мідь, забарвлену за унікальною запатентованою технологією, яку Momentum Factory Orii також застосовує при створенні мідних статуй Будди, ритуальних дзвоників та традиційного чайного начиння.
Нарешті, для найдорожчої версії X7 M60i xDrive Black-α були зарезервовані розкішні килимки для підлоги, виготовлені з високоякісної вовни майстрами компанії Kawashima Selkon. Пряжа для цих килимків була пофарбована у два різних відтінки чорного кольору. Нитки вручну вбивалися в тканинну основу за допомогою спеціального тафтингового пістолета – так звана техніка ручний туфтинг, – щоб у результаті створити зображення візерунка асанаги, що “вагається”. Подібні килимки вже використовувалися в концептуальному автомобілі Nishiki Lounge, проте там вони були виконані в іншій техніці – касурі, для якої характерні розмиті, нерівні контури малюнка.
Загальний тираж BMW X7 Black-α складе всього 100 екземплярів. Дев’яносто з них будуть оснащені дизельними двигунами, а дев’ять – бензиновими. Десятий екземпляр X7 M60i xDrive Black-α буде передано переможцю престижного гольф-турніру BMW Japan Golf Tour Championship Mori Building Cup.
Раніше Автопілот розповідав про люксовий провал Cadillac: чому розкішний Celestiq виявився нікому не потрібним.