Традиція створення ексклюзивних кузовів, відома як коучбілдинг, була невід’ємною частиною історії Bugatti з перших днів існування компанії. Якщо раніше клієнти купували шасі та замовляли унікальний кузов у сторонніх ательє, то згодом сам Жан Бугатті почав створювати фірмовий дизайн, що стало революцією. У сучасну епоху через жорсткі вимоги до безпеки та екології ця практика надовго зникла, але завдяки новим модульним платформам, такі бренди як Bugatti повертаються до витоків, створюючи неймовірно дорогі унікальні моделі, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Використовуючи архітектуру та силовий агрегат W16 від моделі Chiron, Bugatti вже випустила лімітовані серії Centodieci та Divo. Проте тепер бренд робить крок уперед із запуском нового підрозділу Solitaire, що спеціалізується на створенні єдиних у своєму роді автомобілів. Першим проєктом програми став унікальний купе під назвою Brouillard, натхненний улюбленим конем засновника компанії Етторе Бугатті.

Родина Бугатті завжди мала особливу любов до тварин. Брат Етторе, Рембрандт, був відомим скульптором-анімалістом, а його фігурка слона, що танцює, стала талісманом бренду. Кінь на прізвисько Бруйяр був вірним супутником Етторе. Це був величний чистокровний жеребець з білою, як перший сніг, шерстю, що втілював усе, чим захоплювався засновник компанії: швидкість, красу та неперевершену грацію. Саме на його честь і названо новий гіперкар.

Директор з дизайну Френк Хейл пояснює, що зв’язок між Етторе та його конем був надзвичайно глибоким. Засновник бачив у тварині відображення власних творінь: вигини тіла, мускулисті боки та ідеальні пропорції. Тому в естетиці нового автомобіля відмовилися від гострих ліній на користь поверхонь, що створюють гру світловідбиття та імітують атлетичні м’язи, наче сухожилля під шкірою. Це величезна міць та складність, приховані під завісою величної простоти.

За своєю суттю, Brouillard є версією родстера Mistral із фіксованим дахом, але його кузовні панелі мають більш вигнуті та водночас технічні форми. Автомобіль пофарбовано у розкішний зелений колір, який поєднується з елементами із зеленого вуглецевого волокна в нижній частині. Таке розділення кольорів візуально робить автомобіль довшим та нижчим. Фірмова С-подібна лінія Bugatti стала більш виразною, а чорні стійки створюють ефект суцільного візора.

На відміну від Chiron та Mistral, Brouillard отримав два видатні повітрозабірники на даху, як у моделі Veyron. Вони виконані в матовому чорному кольорі та мають тиснення «W16», щоб ні в кого не виникало сумнівів щодо потужності під капотом. Дах також має скляну секцію у формі NACA-каналу, що є надзвичайно складним у виробництві елементом. Аеродинаміку доповнює фіксоване антикрило типу «качиний хвіст», що забезпечує ідеальний баланс на високих швидкостях.

Інтер’єр автомобіля вражає не менше. Шкіра фісташково-зеленого кольору поєднується з великою кількістю карбону аналогічного відтінку та фрезерованими алюмінієвими деталями. Сидіння виготовлені на замовлення з урахуванням статури та вподобань власника. Головною ж особливістю є тканина з шотландським візерунком, виготовлена на замовлення в Парижі, та вишиті зображення коней, що скачуть, на дверних картах. Навіть у важелі КПП, виточеному з цільного блоку алюмінію, розміщено мініатюрну скульптуру коня Бруйяра.

Зазвичай імена власників таких ексклюзивів тримають у таємниці, але не цього разу. Автомобіль замовив Майкл Перрідон, нідерландський бізнесмен та власник найбільшої у світі колекції Bugatti. Його пристрасть охоплює не лише автомобілі, а й меблі Карло Бугатті та бронзові скульптури Рембрандта. Він навіть створив вебсайт для своєї колекції, де можна побачити всі експонати. Його бажанням було об’єднати всю майстерність родини Бугатті в одному шедеврі, що вшановує головне натхнення Етторе — любов до коней.