У світі автомобільної індустрії, де дизайн та колір відіграють ключову роль у маркетинговій стратегії, існує цікавий парадокс: на ринку практично відсутні рожеві автомобілі. Це явище, яке може здатися дивним, має під собою кілька причин, що сягають корінням у маркетинг, культурні асоціації та навіть особливості хімії лакофарбових матеріалів, розповідає Автопілот.
Однією з головних причин є дослідження ринку, проведене автовиробниками, яке показало, що рожевий колір не користується високою популярністю серед споживачів. Хоча в минулому рожевий асоціювався з хлопчиками, у 1950-х роках ситуація кардинально змінилася. Такі публічні постаті, як Меми Ейзенхауер, та поява бренду Barbie, закріпили за рожевим кольором асоціацію з жіночою та дівочою аудиторією. Попри те, що деякі моделі автомобілів у минулому були випущені в рожевому кольорі для залучення молодих жінок-водіїв, виробники зрештою вирішили, що орієнтуватися на таку невелику нішу ринку є нерентабельним. Велика частина аудиторії все ще надає перевагу традиційним кольорам, як-от сірий, чорний, білий, синій чи червоний, які вважаються більш універсальними та мають вищу вартість при перепродажі.

Крім культурних та ринкових чинників, існує й технічна причина, яка робить рожевий колір непрактичним для автомобілів. Виявилося, що відтінки рожевого мають проблеми з лакофарбовим покриттям, оскільки вони вицвітають набагато швидше, ніж інші кольори. Це призводить до необхідності частіших і дорожчих ремонтів для власників. Тому, щоб уникнути невдоволення клієнтів і репутаційних ризиків, більшість автовиробників просто відмовилися від рожевого кольору у своєму стандартному асортименті. Хоча іноді можна побачити обмежені серії або спеціальні замовлення в цьому кольорі, масовий ринок залишається до нього байдужим.
Корисно знати: Чому не можна вмикати кондиціонер одразу після посадки в авто