Компанія Porsche офіційно підтвердила, що топові версії майбутнього електричного Cayenne отримають інноваційну систему Active Ride Control, яка раніше дебютувала на моделях Taycan та Panamera, інформує Автопілот з посиланням на Auto Express.

Ця технологія є по-справжньому «активною», оскільки дозволяє кожному колесу функціонувати незалежно від інших. Такий підхід забезпечує неперевершену плавність ходу, коли це потрібно, і водночас гарантує винятковий контроль над кузовом під час динамічного водіння. Доповнюватимуть її інші передові технології шасі, такі як керована задня вісь, пневматична підвіска та система векторизації крутного моменту, що обіцяє зробити керування електромобілем еталонним у класі.

Очікується, що більшість модифікацій отримають двомоторну повнопривідну установку. Точна ємність акумулятора ще не розкрита, але, ймовірно, вона перевищить позначку в 100 кВт·год, встановлену в новому електричному Macan. Наразі невідомо, чи запропонує Porsche базову задньопривідну версію для тих, хто віддає перевагу класичному компонуванню.

Потужність силових установок, за прогнозами, стартуватиме з позначки близько 400 кінських сил для початкових версій. Водночас топові модифікації, зокрема з приставкою Turbo, зможуть розвивати до 800-900 кінських сил. Такі показники необхідні, щоб на рівних конкурувати з високопродуктивними електричними кросоверами від AMG, BMW та Audi, які вже задають високу планку в сегменті.

Окрему увагу інженери Porsche приділили практичності. Компанія підтвердила, що новий Cayenne EV зможе буксирувати причіп з гальмами масою до 3,5 тонни. Це робить його одним із найкращих показників серед усіх електромобілів, доступних на ринку, і підкреслює його універсальність не лише як спортивного, а і як утилітарного транспортного засобу.

Інтер’єр нового Cayenne ознаменує перехід до абсолютно нової цифрової ери. Шанувальникам фізичних кнопок доведеться звикати до мінімалізму, адже більшу частину передньої панелі займуть екрани. Центральне місце відведене великому сенсорному дисплею, що плавно перетікає в центральну консоль. Поки шанувальники бренду чекають на новинку, на ринку вже можна знайти новий автомобіль від інших виробників.

Компанію головному екрану складуть великий дисплей для водія та окремий екран для переднього пасажира. Проте очікується, що Porsche збереже кілька фізичних перемикачів для керування основними функціями клімат-контролю. Доповнить пакет технологій великий проєкційний дисплей на лобовому склі.

Завдяки електричній платформі з абсолютно рівною підлогою салон стане значно просторішим, особливо це відчують пасажири другого ряду. Серед інших елементів розкоші – панорамний скляний дах з електрохромним затемненням та інтелектуальне контурне освітлення. Також є ймовірність, що Cayenne EV стане наступною моделлю, яка отримає інтеграцію системи Apple CarPlay Ultra, що дозволяє виводити інтерфейс смартфона на всі дисплеї автомобіля.

Exit mobile version