Шанувальники потужних автомобілів BMW можуть зітхнути з полегшенням: компанія офіційно заявила про намір зберегти свої культові рядні шестициліндрові двигуни та потужні V8, незважаючи на запровадження нових, значно суворіших екологічних стандартів Євро-7. Більше того, ці мотори не втратять у продуктивності, що є справжнім викликом для інженерів в епоху тотальної електрифікації та даунсайзингу, інформує Автопілот з посиланням на Motor1.com.

На тлі того, як багато автовиробників змушені відмовлятися від великооб’ємних двигунів на користь гібридних установок або менших моторів, баварський бренд демонструє непохитну вірність своїй спадщині. Генеральний директор підрозділу BMW M, Франк ван Меел, розвіяв усі сумніви щодо майбутнього цих силових агрегатів. Він підтвердив, що інженерам вдалося знайти рішення для адаптації двигунів до нових вимог без шкоди для їхньої потужності.

Ключова проблема полягала в тому, що норми Євро-7 унеможливлюють використання традиційного методу охолодження двигуна шляхом збагачення паливно-повітряної суміші під час високих навантажень. Це створювало ризик перегріву та, як наслідок, необхідність знижувати продуктивність. У своєму інтерв’ю для британського видання Франк ван Меел пояснив, що компанія пішла іншим шляхом. Замість того, щоб «душити» мотори, інженери зосередилися на вдосконаленні самого процесу згоряння та модернізації системи охолодження.

За його словами, це був складний виклик, але команда M-підрозділу не хотіла йти на компроміси. Метою було зберегти так званий «лямбда-1» режим роботи двигуна, що означає оптимальне співвідношення повітря та палива, але без втрат у віддачі. Хоча конкретні технічні деталі модернізації поки не розголошуються, ван Меел натякнув на «дуже цікаві» оновлення, які дозволили досягти поставленої мети.

Для BMW збереження цих двигунів є питанням ідентичності бренду. Рядна «шістка» є візитівкою та спадщиною компанії, тоді як V8 має довгу та славну історію в автоспорті. Сучасні моделі, такі як M2, M3 та M4, оснащуються різними варіаціями 3,0-літрового двигуна з подвійним турбонаддувом. Водночас флагманські M5 та XM поєднують фірмовий V8 з плагін-гібридною системою, демонструючи синергію класичних та новітніх технологій.

Керівник BMW M також категорично відкинув ідею переходу на менші три- або чотирициліндрові двигуни для M-моделей у майбутньому. «Ні… Шестициліндровий рядний двигун — це наша спадщина, і ми маємо намір продовжувати цей шлях», — заявив він, підкреслюючи унікальність інженерної філософії бренду.

Ця позиція знаходить підтримку і на найвищому рівні керівництва концерну. Нещодавно генеральний директор BMW Олівер Зіпсе назвав двигун внутрішнього згоряння «фундаментом» бренду. Він запевнив, що компанія докладе всіх зусиль, аби кожен її двигун, від базових трициліндрових агрегатів до найпотужніших V8, відповідав новим екологічним нормам. Таким чином, BMW не лише дивиться в електричне майбутнє, але й дбає про збереження емоцій та характеру, які завжди були невід’ємною частиною її автомобілів.

Exit mobile version