Джим Фарлі, генеральний директор Ford, здивував багатьох своїм недавнім зізнанням: він вже півроку їздить на китайському електромобілі Xiaomi SU7 і не збирається його міняти. Ця заява викликала жваве обговорення та стала ще одним підтвердженням того, що американські автовиробники суттєво відстають від китайських у розвитку електромобілів.

“Прозріння” в Китаї

Фарлі розповів, що його поїздки до Китаю за останні два роки стали для нього справжнім “прозрінням”. Він був вражений тим, наскільки китайські компанії, такі як Xiaomi та Huawei, випереджають американські в галузі електромобілів. “На заході наші компанії стільникового зв’язку не мають автомобільних відділів. Але в Китаї і Huawei, і Xiaomi, дві найбільші компанії стільникового зв’язку, є всередині кожного автомобіля, який зроблено”, – зазначив Фарлі.

Xiaomi SU7

Xiaomi SU7: успіх на ринку

Xiaomi SU7 – це перший електромобіль китайського технологічного гіганта Xiaomi. Він був представлений наприкінці 2023 року і миттєво став хітом продажів, розпродавши весь випуск 2024 року за 24 години. На даний момент черга на цей автомобіль становить півроку.

Не пропустіть: Названо марки автомобілів, які найчастіше викрадають в Україні

“Я не хочу від нього відмовлятися”

Фарлі зізнався, що вже півроку їздить на Xiaomi SU7 і не хоче його міняти. Він високо оцінив якість та технології цього електромобіля, зазначивши, що “Xiaomi – це головна галузь і споживчий бренд, який набагато сильніший, ніж більшість автомобільних компаній”.

Xiaomi SU7

Китайські електромобілі – загроза для американського автопрому

Західні автовиробники суттєво відстають від китайських у розвитку електромобілів. Китайські бренди пропонують більш доступні, технологічні та інноваційні електромобілі, які становлять серйозну конкуренцію для американських та європейських виробників.

“Екзистенційна загроза”

Ще у вересні Фарлі назвав китайських виробників “екзистенційною загрозою” для західного автопрому. Його вибір на користь Xiaomi SU7 підтверджує цю тезу.

Заява Джима Фарлі про те, що він їздить на китайському електромобілі, стала сигналом тривоги для американського автопрому. Китайські виробники активно завойовують світовий ринок електромобілів, і західним компаніям потрібно докласти зусиль, щоб не відставати від них.

Читайте також: У 2024 році українці витратили 93 мільярди гривень на нові автомобілі: які марки купували

Exit mobile version