У світі автомобільної журналістики справжні сюрпризи трапляються вкрай рідко. Зазвичай виробники заздалегідь надають інформацію та фото під ембарго, а прототипи в камуфляжі з’являються в об’єктивах шпигунів задовго до прем’єри. Проте на заході, присвяченому Genesis GV60 Magma, корейський бренд влаштував справжню сенсацію, яка змусила всіх присутніх затамувати подих. На екрані на кілька секунд з’явилося зображення небаченого раніше автомобіля, викликавши шквал здивованих перешіптувань, а згодом на сцену під оплески виїхав концепт G90 Magma Wingback — мабуть, один із найефектніших універсалів сучасності, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Багато хто міг би подумати, що Wingback — це лише сміливий дизайнерський експеримент, якому судилося залишитися в єдиному екземплярі в лобі дизайн-студії або на експозиції престижних автошоу. Однак представники Genesis мали на цей рахунок іншу думку. Під час круглого столу для ЗМІ президент і головний креативний директор компанії Люк Донкервольке заявив, що хоча проєкт і починався як ексклюзивна модель, його можна легко запустити в дрібносерійне виробництво.
За словами Донкервольке, перетворення седана на універсал може бути реалізовано дуже швидко та з мінімальними витратами. Якщо вартість виробничого оснащення виявиться прийнятною для певного обсягу випуску, Genesis серйозно розгляне таку можливість. “Обмежена кількість автомобілів не є проблемою”, — додав він. Це свідчить про те, що бренд активно вивчає ідею ексклюзивних версій на базі G90, про що також говорять представлені раніше концепт-кари X Gran Coupe та Convertible.

Керівництво Genesis визнає, що потужні універсали залишаються популярними, особливо на ринку США, і на тлі перенасичення ринку кросоверами та позашляховиками такі автомобілі знову стають цікавими й привабливими для покупців. Модель Wingback не отримала жодних змін у платформі седана G90; колісна база та загальна довжина залишилися ідентичними. Оскільки Genesis вже працює над високопродуктивною версією G90 Magma, платформа та двигун V6 з подвійним турбонаддувом повністю готові до нових викликів.
Дизайн автомобіля справді захоплює. Головним елементом, звісно, є нова лінія даху, характерна для універсалів. Заднє скло має виразний нахил, а на дверцятах багажника розмістилися одразу два спойлери: один великий у верхній частині та менший під склом. Задні бічні вікна звужуються до гострого кута біля стійки D, а задні двері та їхнє скло є унікальними для версії Wingback. Особливо цікавим елементом є невеликі “плавники” на даху, що нагадують аналогічне рішення на Porsche 911 GT3 RS.

Кузов Wingback став ширшим за стандартний G90, що добре помітно по розширених крилах. За переднім колесом з’явився виразний вентиляційний отвір, створений різницею в ширині між крилом та дверима. Цей розширений кузов дозволив встановити вражаючі колеса — 22-дюймові ковані диски в стилі BBS, взуті в широкі шини розмірністю 315 мм ззаду. Передній бампер отримав збільшені повітрозабірники, а задній — новий дифузор з ефектними здвоєними патрубками вихлопної системи різного розміру.
Хоча двері концепту залишалися зачиненими для публіки, салон, схоже, майже ідентичний седану G90, але з власною колірною схемою та матеріалами. Передні сидіння виглядають більш спортивними, ніж стандартні, та мають фірмову прострочку Magma. На задньому ряду, ймовірно, встановлено два окремих крісла з фіксованою центральною консоллю, оснащеною сенсорним екраном та елементами керування. На жаль, представники бренду не відкрили багажник, але враховуючи величезний об’єм у седана, універсал обіцяє бути надзвичайно практичним.

Проте G90 Magma Wingback був не єдиним сюрпризом того вечора. Genesis також представив концепт Magma GT, створений з амбітною метою виходу в гонки класу GT3. Зазвичай для цього автовиробникам потрібно випустити омологаційну партію дорожніх автомобілів, але Genesis пішов іншим шляхом. За словами Донкервольке, Magma GT стане повноцінною серійною моделлю, для якої вже планується ціла лінійка модифікацій, від базової версії до трекового боліда.
