Преміальний бренд Genesis офіційно представив серійну версію свого першого високопродуктивного електромобіля — GV60 Magma. Минулого року компанія анонсувала запуск нового суббренду Magma, орієнтованого на спортивні моделі, показавши чотири концепт-кари, і пообіцяла, що принаймні один з них, GV60, незабаром піде у виробництво. Цей момент настав, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Презентація відбулася на знаменитій трасі Поль Рікар у Франції, яка є домашньою для гоночної команди Magma Racing, що планує виступати в класі гіперкарів Ле-Мана. У Genesis наголошують, що участь у професійному автоспорті відіграла ключову роль у розробці дорожніх автомобілів Magma, а інженери обох підрозділів тісно співпрацювали для досягнення максимальних результатів.
Вибір моделі GV60 як первістка лінійки Magma не є випадковим: у компанії вважають цей кросовер найбільш молодіжним та прогресивним у своєму портфоліо. Запуск GV60 Magma має закласти фундамент для успіху Genesis на наступні десять років, де спортивні моделі відіграватимуть ключову роль. Хосе Муньос, президент та генеральний директор Hyundai Motor Company і Genesis, зазначив: «Ми не просто створюємо високопродуктивні автомобілі; ми переосмислюємо, яким може бути люксовий спортивний бренд, коли корейські інновації поєднуються з глобальними амбіціями».
Технічно GV60 Magma багато в чому повторює свого родича по платформі, Hyundai Ioniq 5 N. Двомоторна силова установка в режимі Boost видає 641 кінську силу та 790 Нм крутного моменту. У звичайному режимі потужність складає 601 к.с. та 740 Нм. Для порівняння, стандартна версія GV60 Performance має лише 483 к.с. Режим максимальної віддачі активується на 15 секунд кнопкою на кермі або під час використання лаунч-контролю. З місця до 100 км/год новинка прискорюється за 3,4 секунди, а максимальна швидкість сягає 264 км/год.
Джерелом енергії слугує акумуляторна батарея ємністю 84 кВт·год з 800-вольтовою архітектурою, що дозволяє заряджати її з 10% до 80% всього за 18 хвилин на відповідній станції. Інженери також покращили систему термоменеджменту для стабільної роботи під час інтенсивних навантажень. Для кращої керованості та стійкості на високих швидкостях було розширено діапазон максимальної потужності заднього електродвигуна.
Автомобіль отримав ширші 21-дюймові колеса зі спеціально розробленими шинами Pirelli шириною 275 мм. Гальмівна система була посилена за рахунок збільшених передніх дисків діаметром 15,7 дюйма та моноблокових супортів. Підвіска з електронним керуванням пройшла глибоку модернізацію: було змінено геометрію та центр крену. Попри спортивний характер, GV60 Magma залишається преміальним автомобілем, тому інженери додали активне шумозаглушення, посилені ущільнювачі дверей та звукоізоляційне скло. Вага автомобіля становить 2240 кг, що лише на 45 кг більше за стандартну версію.
Як і Ioniq 5 N, новинка оснащена низкою технологій для максимального задоволення від водіння. Ключовою є система віртуального перемикання передач Virtual Gear Shift, яка імітує роботу та динаміку автомобіля з ДВЗ, регулюючи потужність, крутний момент і рекуперативне гальмування. Крім того, GV60 Magma генерує звук високооборотного двигуна. Спеціальний режим Drift Mode оптимізує роботу шасі та розподіл потужності для контрольованих заносів, а система High-Performance Battery Control підтримує оптимальну температуру батареї на треку.
Зовнішній дизайн серійної моделі майже повністю повторює концепт. Стилісти свідомо уникали надмірної агресії, прагнучи підкреслити приховану потужність. Автомобіль став майже на 2,5 см нижчим, отримав розширені колісні арки, новий передній бампер з трьома отворами для кращого охолодження, бічні пороги та задній бампер з аеродинамічним дифузором. Центральним елементом є функціональне заднє антикрило, що створює притискну силу. Хромовані деталі замінили на глянцеві чорні елементи та акценти з темного металу. Фірмовим кольором моделі став яскраво-помаранчевий.
Інтер’єр оздоблений замшеподібним матеріалом Chamude з контрастним прострочуванням помаранчевими та сірими нитками. Ремені безпеки також помаранчеві. Передні сидіння — спортивні ковші з посиленою бічною підтримкою. Кермо має унікальний дизайн, а всі кнопки та перемикачі виконані з глянцевого чорного пластику або темного металу, щоб мінімізувати відблиски.
Продажі Genesis GV60 Magma розпочнуться в Південній Кореї, а до Європи та Північної Америки модель дістанеться пізніше, у 2026 році. Ціни будуть оголошені ближче до старту продажів, але очікується, що вартість складе близько 85 тисяч доларів.
