Новий BMW M5, що нещодавно дебютував, викликав хвилю критики через свою велику вагу. Перехід на гібридну силову установку збільшив масу автомобіля на півтонни, що не сподобалося багатьом фанатам “емок”. Керівник M-підрозділу BMW Френк ван Міл вирішив відповісти на критику і пояснити позицію компанії.
“Не робіть поспішних висновків”
Ван Міл визнав, що інженери BMW M знали про збільшення ваги нового M5, але запевнив, що автомобіль спроектований так, щоб зайва маса не відчувалася під час водіння. Він закликав не робити поспішних висновків, поки не буде можливості протестувати новинку на дорозі.
“Дратує негативна реакція”
Голова BMW M зізнався, що його дратує негативна реакція людей, які критикують новий M5, ґрунтуючись лише на технічних характеристиках. Він підкреслив, що інженери BMW M докладають всіх зусиль, щоб створювати автомобілі, які дарують задоволення від водіння, незважаючи на збільшення ваги чи інші фактори.
Гібрид – єдиний шлях для V8
Ван Міл пояснив, що перехід на гібридну силову установку був необхідним для збереження V8 в новому M5. Це дозволило дотримуватися суворих екологічних норм, не втрачаючи при цьому потужності і динаміки. Він також зазначив, що розглядалися варіанти з “бітурбошестіркою” і повністю електричною силовою установкою, але вони не забезпечували потрібного рівня продуктивності.
Довіряйте інженерам
На завершення ван Міл нагадав про критику, яку отримав повнопривідний M5 з системою xDrive. Спочатку фанати “емок” були незадоволені тим, що новий M5 втратив частину своєї “задньопривідної” характеристики. Проте, з часом xDrive був сприйнятий позитивно. Ван Міл впевнений, що те саме станеться і з гібридною силовою установкою. “Важливо довіряти інженерам, адже вони знають, що роблять”, – підкреслив він.
Новий BMW M5 – це сміливий крок вперед для M-підрозділу. Гібридна силова установка дозволяє поєднати потужність V8 з ефективністю електродвигуна, забезпечуючи вражаючу динаміку і відповідаючи сучасним екологічним стандартам. Хоча збільшення ваги може викликати занепокоєння, інженери BMW M запевняють, що воно не вплине на задоволення від водіння.
Читайте також: Mazda показала перше фото автомобіля з гігантським логотипом