З моменту, коли Honda вразила автомобільний світ відродженням культового імені Prelude у вигляді концепт-кара на Токійському автосалоні 2023 року, минуло майже два роки. Шосте покоління моделі, що еволюціонувало до передсерійного прототипу, вже готується до старту продажів. Запуск на внутрішньому ринку Японії заплановано на вересень цього року, після чого спортивне купе з’явиться у дилерів США на початку 2026 року та в Європі наступного року, інформує Автопілот з посиланням на Motor1.com.
Для підігріву інтересу до свого відродженого дітища, Honda запустила спеціальну тизерну сторінку, де розкрила цікаву деталь. Виявляється, метою створення купе було «виявлення прихованого попиту на ідеальний спортивний автомобіль». Керівник розробки Томоюкі Ямагамі стверджує, що проєкт спочатку не мав на меті повернення імені Prelude, однак згодом компанія вирішила струсити пил з назви, яка перебувала в забутті з 2001 року.
Що ж Honda має на увазі під «ідеальним спортивним автомобілем»? Ймовірно, йдеться про поєднання продуктивності та практичності. Новий Prelude запозичує компоненти у зарядженого Civic Type R, зокрема двовісну передню підвіску та передні гальма Brembo. Водночас він пропонує складні задні сидіння, відсік для зберігання під підлогою та дверцята багажника типу ліфтбек. На відміну від Civic Type R та преміальної Acura Integra, це буде гібрид, що обіцяє кращу паливну економічність.
В компанії наполягають, що це більше, ніж просто Civic Hybrid у кузові купе. Інженери говорять про «шини великого діаметра та оптимізовану колісну базу». Дизайн, натхненний планером, має стати передвісником майбутніх електрифікованих спортивних моделей. Аналіз офіційних зображень показує, що автомобіль дійсно виглядає самобутньо, а не як тридверний Civic зі скошеним дахом.
Проте фотографії інтер’єру демонструють обмежений простір для задніх пасажирів. Цікавим моментом, що вказує на економію, є двоколірне оформлення салону, яке не поширюється на задній ряд сидінь — він залишається повністю чорним. Втім, у сучасному автомобільному світі такі рішення вже не дивують.
Повних технічних характеристик доведеться чекати до вересня, але вже відомо, що механічної коробки передач не буде. Новий Prelude оснащуватиметься лише двома педалями та режимом S+ Shift з підкермовими перемикачами для імітації зміни передач. Це не варіатор (CVT), тому є надія на захопливе водіння навіть без третьої педалі та з переднім приводом.
Щодо потужності, гібридна силова установка Civic Hybrid видає 200 кінських сил та 315 Нм крутного моменту від 2,0-літрового атмосферного двигуна та двох електромоторів. Враховуючи спортивне позиціонування Prelude, можна очікувати, що його показники будуть вищими. Відповідно, і ціна буде вищою за Civic Hybrid, який у США стартує з позначки понад 31 тисячу доларів.
Варто розуміти, що новий Prelude не буде трековим болідом. Honda прямо заявляє, що «це не буде найспортивніший та найшвидший автомобіль для гоночних трас». Його позиціонують як справжню глобальну модель з однаковим дизайном та специфікаціями для всіх ринків. Хоча японські ЗМІ вже спекулюють про можливу появу гарячих версій Type S і навіть Type R, очікувати їх найближчим часом не варто, адже спершу потрібно успішно запустити стандартну версію.