Новий Honda Passport готується до своєї прем’єри цієї осені, і компанія Honda вже опублікувала перші зображення кросовера нового покоління. Модель отримає оновлений дизайн, а також значні технічні вдосконалення. Серед них — нова 10-ступенева автоматична коробка передач, вдосконалений двигун V6 об’ємом 3.5 літра та нова версія системи повного приводу i-VTM4 з функцією контролю вектору тяги.

Кросовер також вийде у позашляховій версії TrailSport, прототипи якої зараз проходять тестування у складних умовах — від скелястих місцевостей Моаба до багнистих стежок Аппалачів. Новий 10-ступеневий автомат замінить попередню 9-ступеневу коробку, а доопрацьований двигун V6 3.5 забезпечить більшу потужність та надійність. Система повного приводу i-VTM4 другого покоління допоможе краще контролювати розподіл тяги між осями, що підвищить керованість автомобіля.

Попередник Honda Passport за шість років отримав два оновлення, останнє з яких відбулося менше року тому. Версія TrailSport отримала нові налаштування амортизаторів, пружин і стабілізаторів поперечної стійкості, а також спеціальні шини General Grabber A/TX, що покращують зчеплення на слизьких поверхнях.

Топова версія Elite була замінена на Black Edition, яка включає вентиляцію передніх сидінь, підігрів задніх і перфоровану шкіряну оббивку салону з червоною прострочкою.

Двигун V6 3.5 видає 284 кінські сили та 355 Нм крутного моменту, а дорожній просвіт моделі становить 206 міліметрів. Трансмісія Passport може передавати до 70% тяги на задню вісь, і весь крутний момент може бути спрямований на будь-яке колесо. Система Intelligent Traction Management дозволяє вибирати режими для піску, снігу та бруду, що робить автомобіль придатним для різних умов.

Виробництво моделі налагоджено на заводі в штаті Алабама, а базова ціна становить від 42 200 доларів, тоді як версія TrailSport коштуватиме від 45 000 доларів.

Читайте також: Land Rover представив ексклюзивні Defender, присвячені Ібіці: таких випустять лише 6

Exit mobile version