Іноді доводиться куштувати заборонений плід, і новий концепт Honda Super-One — саме такий випадок. Цей крихітний електромобіль, який, найімовірніше, ніколи не з’явиться за межами Японії, виявився справжнім відкриттям. Після короткого, але насиченого тест-драйву на полігоні Honda в Тотіґі стало зрозуміло, чому шанувальники компактних авто так його чекають, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Super-One — це втілення ідеї про те, що задоволення від водіння не залежить від швидкості. Він побудований на базі електричного кей-кара N-One e:, але отримав трохи більше потужності, ніж стандартні 63 кінські сили. Хоча точні характеристики тримають у секреті, головне тут не цифри. Вага автомобіля ледь перевищує тонну, що робить його неймовірно жвавим та маневреним. Це не болід для треку, але він і не претендує на такий статус. Його стихія — це відчуття чистої радості від кожного повороту.
На спеціально підготовленій трасі автомобіль поводився, як справжній карт. Він миттєво реагує на найменший рух крихітного двоспицевого керма, пірнаючи з одного повороту в інший. Так, тут присутні помітні крени кузова та недостатня повертальність 15-дюймових шин, але це лише додає процесу азарту. Навіть на швидкості 30-40 км/год пульс прискорюється, а посмішка не сходить з обличчя. Honda заявляє, що Super-One створений для «радості водіння», і це відчувається в кожному його русі.

Особливого шарму додає режим Boost, що активується синьою кнопкою на кермі. Він не лише тимчасово збільшує потужність, але й вмикає симуляцію 7-ступінчастої коробки передач разом із системою Active Sound Control. Це створює ілюзію керування бензиновим авто, з приємними поштовхами при перемиканні «передач» та навіть імітацією гальмування двигуном. Інженери доклали зусиль, щоб зробити цей процес максимально реалістичним, і хоча це не робить машину значно швидшою, це додає їй унікального грайливого характеру.

Сам звук, щоправда, не вражає — відчувається, що він генерується звичайним динаміком. Проте він не дратує і цілком вписується в загальну концепцію трохи дивакуватого, але веселого автомобіля. Можливо, у серійній версії аудіосистема буде кращою, але навіть у такому вигляді вона виконує свою функцію, підсилюючи емоції від поїздки.
Всередині Super-One дивує своєю продуманістю. Попри мініатюрні розміри, в салоні достатньо місця. Передні ковшоподібні сидіння з комбінованою оббивкою забезпечують відмінну підтримку, а на задньому ряду без проблем може розміститися навіть високий пасажир. Звісно, інтер’єр виконаний з недорогого твердого пластику, що нагадує про бюджетне походження моделі. Однак усе зібрано якісно, а багато елементів, як-от перемикачі та кнопки, знайомі за іншими моделями Honda.

Honda Super-One — це яскравий приклад того, яким може бути світ, якби ми цінували маленькі автомобілі. Він дарує унікальний досвід водіння, де головне не потужність, а спритність та емоції. Це автомобіль, який змушує посміхатися. І хоча шанси побачити його на наших дорогах практично нульові, цей короткий тест-драйв став цінним поглядом на альтернативне автомобільне майбутнє.
