Хоча пікап Hyundai Santa Cruz не досяг рівня продажів таких гігантів, як Ford Maverick або Honda Ridgeline, він став для корейського бренду успішним проривом у надзвичайно конкурентний сегмент. Цей невеликий автомобіль завоював свою аудиторію, і компанія розглядає його як важливий крок для зміцнення позицій. Тепер Hyundai планує захопити значно більшу частку ринку, анонсувавши абсолютно новий середньорозмірний рамний пікап для США, який з’явиться до 2030 року, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Під час виступу на Дні інвестора генеральний директор компанії Хосе Муньос розповів про майбутні плани Hyundai. Вони охоплюють інвестиції у заводи, нові технології та цілу низку електрифікованих силових установок. Однак найбільший інтерес викликав саме поки що безіменний старший брат Santa Cruz. Зі слів Муньоса стало зрозуміло, що цей рамний пікап буде створюватися з орієнтацією на американський ринок. Це не буде просто адаптована версія моделей для Центральної та Південної Америки, розроблених у співпраці з General Motors. Існує припущення, що в його основу може лягти платформа пікапа Kia Tasman, який продається в Австралії та на Близькому Сході.
Керівник Hyundai назвав північноамериканський ринок середньорозмірних пікапів величезною можливістю для компанії. Він зазначив, що цей сегмент є одним із найбільших і найприбутковіших у галузі. Запуск Santa Cruz у 2021 році дозволив бренду отримати цінний досвід та впізнаваність. Тепер, з новим рамним пікапом, компанія планує розширити свій портфель та вийти на ключових клієнтів у самому серці американського ринку. Це стратегічне розширення дозволить Hyundai зміцнити свої позиції та напряму конкурувати з визнаними лідерами.
Звісно, ринок середньорозмірних пікапів не лише прибутковий, але й надзвичайно насичений. Такі моделі, як Chevrolet Colorado, Ford Ranger, GMC Canyon, Nissan Frontier та Toyota Tacoma, вже давно ведуть запеклу боротьбу за покупців. До того ж, не варто забувати про тих, хто віддає перевагу більш комфортним на дорозі unibody-моделям, як-от Maverick, Ridgeline чи сам Santa Cruz. Щоб привернути увагу, Hyundai планує оснастити новинку 2,5-літровою турбованою гібридною силовою установкою, яка дебютувала на Palisade 2026 року. Такий крок може стати вагомим аргументом завдяки показникам економії пального.
Завоювати лояльність покупців буде непростим завданням. Можливо, саме тому Hyundai розглядає варіант створення позашляховика на тій самій платформі. Успіх Jeep Wrangler, Ford Bronco та Toyota 4Runner доводить високий попит на такі автомобілі. Цей підхід свідчить про те, що корейський автовиробник не хоче складати всі яйця в один кошик, диверсифікуючи ризики. Останнім часом бренди Hyundai, Kia та Genesis демонструють вражаючі результати. Якщо компанія зможе використати досвід, отриманий з Santa Cruz, та випустити пікап, який справді сподобається американцям, це може стати найвдалішою спробою нового гравця увійти до престижного клубу виробників середньорозмірних пікапів.