Слідом за гучним успіхом зарядженого кросовера Ioniq 5 N, компанія Hyundai представила на автосалоні в Лос-Анджелесі його довгоочікуваного побратима — седан Ioniq 6 N 2026 модельного року. Цей електромобіль обіцяє не просто вражаючу динаміку, а й справжнє задоволення від водіння, перетворюючи звичні уявлення про електричну мобільність, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

Новинка успадкувала багато технологічних рішень від Ioniq 5 N, але отримала їх у більш витонченому та аеродинамічному кузові. Інженери підрозділу N втілили у седані три ключові принципи бренду: автомобіль має бути «розбишакою у поворотах», готовим до випробувань на гоночному треку та водночас комфортним спорткаром на кожен день. Для цього було повністю перероблено геометрію підвіски та додано безліч налаштувань.

В основі силової установки лежить 84-кіловатна батарея з 800-вольтною архітектурою, що дозволяє заряджати її від 10% до 80% всього за 18 хвилин на сумісному 350-кіловатному терміналі. Важливим оновленням для американського ринку стала поява порту NACS, який надає доступ до розгалуженої мережі зарядних станцій Tesla Superchargers, що значно підвищує практичність використання електромобіля.

Двомоторна повнопривідна система забезпечує вражаючу продуктивність. Передній двигун видає 235 кінських сил, а задній — 406 к.с. У звичайному режимі сумарна потужність складає 601 к.с., але активація 10-секундної функції N Grin Boost підвищує її до пікових 641 к.с. та 770 Нм крутного моменту. За розрахунками Hyundai, з активованим лаунч-контролем седан зможе розганятися до 100 км/год менш ніж за 3,2 секунди, що робить його найшвидшим дорожнім автомобілем в історії марки.

Хоча не кожен власник Ioniq 6 N планує виїжджати на гоночний трек, Hyundai серйозно підготувала автомобіль до таких навантажень. Інженери значно покращили систему термоменеджменту батареї для максимальної витривалості під час тривалих заїздів. Крім того, водіям доступна система N Track Manager, яка дозволяє створювати власні конфігурації трас, відстежувати дані про швидкість та аналізувати час кола.

Для тих, хто шукає емоцій поза треком, передбачені функції Drift Optimizer для контрольованих заносів, можливість гнучко налаштовувати розподіл потужності між осями та амортизатори з електронним керуванням. Рульове управління також було доопрацьовано, щоб забезпечити водієві кращий зворотний зв’язок і точніше відчуття того, що відбувається з передніми колесами.

Головною відмінністю від Ioniq 5 N є кузов. Седан майже на 25 см довший, але має на 5 см коротшу колісну базу і на 9 см нижчий. Його більш обтічна форма забезпечує значно кращу аеродинаміку: коефіцієнт лобового опору становить 0,27 проти 0,313 у кросовера. Це дає підстави очікувати, що запас ходу седана перевищить показник Ioniq 5 N, хоча офіційні дані ще не опубліковані.

Інженери Hyundai також вдосконалили фірмові технології, що створюють емоційний зв’язок з автомобілем. Віртуальна коробка передач N e-Shift отримала коротші передавальні числа та дев’яту «передачу», а система синтетичного звуку N Active Sound+ пропонує три режими: Ignition, що імітує вихлоп бензинового Elantra N, футуристичний Evolution та науково-фантастичний Lightspeed.

Hyundai Ioniq 6 N з’явиться у дилерів США в середині 2026 року в обмеженій кількості. Ціни поки не оголошені, але очікується, що вони будуть трохи вищими за вартість Ioniq 5 N, яка стартує від 67 475 доларів. Покупцям запропонують п’ять кольорів кузова, включаючи фірмовий синій Performance Blue Pearl, тоді як інтер’єр буде доступний лише в чорному виконанні з синіми акцентами.

Exit mobile version