Представники компанії Hyundai повідомили, що автоконцерн запускає новий бренд електромобілів. У такий спосіб південнокорейська компанія планує завоювати лідерство на ринку.
На даний момент лідером ринку EV є Китай, який за минулий рік досяг показників у 23% (6,68 млн од.) електрокарів серед усіх продажів. Цей показник позначив зростання на 12% порівняно з 2021 роком і становив третину від усього ринку EV.
Для створення нового бренду електромобілів Hyundai активно співпрацює із китайською компанією BAIC. Компанії давно є партнерами, 2002 року вони створили спільне підприємство для будівництва автомобільного заводу на території Китаю.
Проект запущено під кодовою назвою OE RE. Він є частиною стратегії Hyundai із запуску п’яти нових моделей електрокарів протягом п’яти років.
Варто зазначити, що однією з основних цілей запуску нового бренду є збільшення продажів на території Китаю. За останні роки Hyundai спостерігає лише зниження обсягу продажу. У 2022 році автовиробник зазнав операційних збитків у розмірі 598 мільйонів доларів через зростаючу конкуренцію в галузі.
Крім нового бренду компанія планує представити для ринку Китаю свої електрокари IONIQ EV. Однак представники автовиробника вважають, що запуск нового бренду, створеного спеціально для Китаю, допоможе повернути Hyundai конкурентоспроможність.