Культовий Jeep Cherokee XJ свого часу став справжнім проривом на ринку позашляховиків, поєднуючи міцну конструкцію unibody з чудовими якостями на асфальті та бездоріжжі. На відміну від нього, останнє покоління моделі не запам’яталося нічим видатним, окрім суперечливого дизайну з роздільною оптикою. Тепер Jeep відкриває нову сторінку в історії моделі, представляючи Cherokee 2026 року зі стандартною гібридною силовою установкою та повним приводом, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Чи зможе новий Cherokee повернути славу легендарного XJ? У Jeep, безперечно, на це сподіваються. Автомобіль 2026 модельного року отримав солідний набір стандартного обладнання, що включає цифрову панель приладів, систему допомоги водієві 2-го рівня з адаптивним круїз-контролем та 12,3-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи з бездротовою підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. Все це пропонується за конкурентоспроможною базовою ціною.

Під капотом усіх версій Jeep Cherokee 2026 року встановлено 1,6-літровий рядний чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, який працює у парі з двома електромоторами. Сукупна потужність системи становить 210 кінських сил та 230 Нм крутного моменту, що передаються на всі чотири колеса через трансмісію ECVT. Електродвигуни живляться від акумуляторної батареї ємністю 1,08 кВт·год, яка заряджається виключно за рахунок рекуперативного гальмування. За оцінками Jeep, така силова установка забезпечить середню витрату пального на рівні 6,35 л/100 км та максимальний запас ходу понад 800 кілометрів.
Новий Cherokee побудований на надзвичайно гнучкій платформі Stellantis STLA Large, яка також лежить в основі Jeep Wagoneer S та Dodge Charger EV. Це може пояснювати його чималу вагу у 1948 кг. Маючи довжину 4778 мм, він приблизно на 12 см довший за Subaru Forester і на 7 см довший за Honda CR-V. Порівняно з попередником, новий Cherokee зберіг ширину та висоту, але став на 12 см довшим, а колісна база зросла на 15 см. Об’єм багажника за задніми сидіннями збільшився на 170 літрів, а зі складеними сидіннями – на 368 літрів.
Як і належить бренду, що спеціалізується на позашляховиках, усі Cherokee стандартно оснащуються системою повного приводу Jeep Active Drive. Вона працює в режимі переднього приводу доти, доки автомобіль не визначить необхідність підключення задньої осі, розподіляючи крутний момент у співвідношенні до 50:50. Модель має найкращі у класі кути в’їзду (19,6 градуса) та з’їзду (29,4 градуса), але посередній кліренс у 203 мм. Ймовірно, Jeep представить більш орієнтовані на бездоріжжя комплектації Cherokee у найближчі роки, але поки що про це не згадується.

Окрім стандартного гібридного повного приводу, Jeep щедро оснастив новий Cherokee, що значною мірою виправдовує його стартову ціну. Стандартний пакет систем допомоги водієві включає автоматичне екстрене гальмування з виявленням пішоходів та велосипедистів, моніторинг сліпих зон, асистент екстреного гальмування заднім ходом, систему допомоги при зіткненні на перехрестях, адаптивний круїз-контроль та датчик дощу. Серед опцій доступні двопанельний люк, електропривод багажника, камера кругового огляду, вентиляція передніх сидінь та підігрів задніх.
Cherokee доведеться боротися за місце в одному з найбільш конкурентних сегментів ринку — класі компактних кросоверів. Більшість його конкурентів пропонують значно дешевші бензинові версії, а також гібридні варіанти за порівнянною ціною. Конкуренти, такі як Hyundai Tucson, Toyota RAV4 та Kia Sportage, пропонують гібриди на тисячі доларів дешевше. Ситуацію ускладнює те, що абсолютно нова Toyota RAV4, також виключно гібридна, з’явиться у продажу наприкінці цього року.

Наприкінці 2024 року Jeep запропонує лише дорожчі комплектації Cherokee: Limited та топову Overland. Базова версія Cherokee та комплектація Laredo мають з’явитися у дилерів на початку 2026 року. На папері новинка виглядає більш конкурентоспроможною та переконливою пропозицією, ніж її попередник, але Jeep не вистачає важливої риси багатьох конкурентів: репутації надійності. Лише час покаже, як покупці сприймуть оновлену легенду.