Після успішного дебюту модульного електромобіля Kia PV5 компанія не зупиняється і розширює лінійку. До 2027 та 2029 років на ринку з’являться ще дві моделі — PV7 та PV9. Обидва електрофургони будуть орієнтовані як на сімейне використання, так і на бізнес, пише Автопілот.
Модель PV5, вперше показана на виставці Seoul Mobility Show, справила сильне враження завдяки інноваційній платформі та модульному підходу до конфігурацій. Kia чітко побачила потенціал концепції, тому розробляє продовження у вигляді більших і функціональніших моделей.
За попередніми планами, і PV7, і PV9 будуть адаптовані під корейський та європейський ринки. Виробництво налагодять у Південній Кореї, а модифікації для Європи здійснюватимуться локальними партнерами. Такий підхід дозволить гнучко враховувати вимоги місцевого бізнесу, логістики та сімейного транспорту.

До 2030 року компанія очікує щорічний обсяг продажів у 250 000 одиниць лише для лінійки PV. Ключовою особливістю електрофургонів стане не лише електротяга, а й можливість замовлення авто у різних виконаннях — від пасажирських до вантажних, з відкритими платформами, охолоджуваними кузовами або навіть у вигляді кемперів.
Kia PV5, що вже демонструвався публіці, підтверджує нову стратегію бренду — створювати максимально універсальні електромобілі для міської мобільності, малого бізнесу та подорожей. Його пропонують у кількох варіаціях: пасажирська версія, комерційна модифікація, кемпер, преміальна комплектація для бізнесу, шасі з можливістю індивідуальної надбудови.

Очевидно, що з PV7 і PV9 Kia зробить ставку на більший розмір, збільшену вантажопідйомність та автономність. Ринок комерційних електромобілів стрімко розвивається, і корейський автовиробник має намір зайняти лідерські позиції не лише в сегменті легкових авто, а й у сфері мобільних рішень для бізнесу та родинних потреб.
Поки Kia не розкриває технічних характеристик нових моделей, але вже зараз зрозуміло: майбутнє електромобільності — за гнучкими рішеннями, які легко адаптуються під будь-який сценарій використання.