Серед усіх видатних моделей, які Kia випустила з часів своєї дизайнерської та інженерної революції, позашляховик Telluride став, мабуть, найважливішим продуктом, особливо для ринку США. Перше покоління, що з’явилося у 2019 році, миттєво завоювало визнання і досі залишається одним із найкращих трирядних SUV, навіть на тлі новіших конкурентів. Проте час для оновлення настав, і Kia офіційно представила фотографії Telluride 2027 модельного року перед його прем’єрою на автосалоні в Лос-Анджелесі, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

Нове покоління стало довшим на 5,8 см, вищим на 2,5 см, а колісна база зросла майже на 7,6 см. У компанії з гордістю заявляють, що Telluride «залишається незграбним», і це справді так. Дизайн кузова характеризується більш вертикальними лініями, прямими кутами та гострими гранями. Водночас у ньому вистачає динаміки: зверніть увагу на трикутні виступи на крилах та м’які вигини задніх дверей.

Фірмові вертикальні денні ходові вогні залишилися бурштиновими, але тепер інтегровані в новий стилістичний мотив Kia «Star Map». Вони розташовані в одній лінії з надширокою решіткою радіатора, яка має не так багато отворів для охолодження і використовує форми, що перегукуються з оптикою. Сильний рельєф капота та масивні накладки на колісні арки додають зовнішності брутальності та впевненості.

Особливу увагу привертає позашляхова версія X-Pro, яка, за словами Kia, «втілює темніший і владний характер». Вона виглядає справді вражаюче і сильніше відрізняється від стандартної моделі, ніж раніше. Ця модифікація отримала унікальний малюнок решітки радіатора, червоні буксирувальні гаки, матово-чорне оздоблення, вищі рейлінги на даху та посилений задній бампер. Завдяки вседорожнім шинам кліренс збільшився до 23 см.

Інтер’єр нового Telluride не поступається екстер’єру і, можливо, навіть перевершує високу планку, задану електричним Kia EV9. Дизайн, натхненний ідеєю «безмежного святилища», створює відчуття простору та затишку одночасно. Багаторівнева передня панель плавно перетікає в дверні карти, а її центральними елементами є пара великих інтегрованих екранів та суцільна лінія повітроводів. При цьому збереглися фізичні перемикачі клімат-контролю, що підвищує зручність користування.

Центральна консоль має стильну плаваючу ручку, пару бездротових зарядок та приховане відділення з підсклянниками. Багато поверхонь оснащені м’яким навколишнім підсвічуванням. Завдяки вищому кузову посадка та висадка на другий і третій ряди сидінь стали зручнішими. Для другого ряду доступні капітанські крісла з електрорегулюванням, а між ними може розташовуватися консоль, що трансформується в стіл.

Кольорова палітра та матеріали оздоблення заслуговують окремої згадки. Основною темою для дизайнерів стало слово «Grandioso». Покупцям запропонують дивовижні поєднання, як-от «тосканська умбра» з «глибоким темно-синім» або насичений фіолетовий Blackberry з пісочним бежевим. Для версії X-Pro доступні класичний чорний, а також відтінки хакі та коричневої шкіри.

Хоча офіційної інформації про силові агрегати ще немає, багато що можна спрогнозувати, дивлячись на споріднений Hyundai Palisade. Очікується, що на зміну 3,8-літровому V6 прийде новий 3,5-літровий атмосферний двигун. Але головною новиною стане поява першого в історії моделі Telluride Hybrid, який, імовірно, поєднає 2,5-літровий турбомотор з електродвигунами. Така силова установка в Palisade видає 329 к.с. та забезпечує помітно кращу паливну економічність. Автомобіль буде доступний з переднім або повним приводом, а до дилерів у США він надійде в першому кварталі 2026 року.

Exit mobile version